Multiplayerovou nabídku Killzone: Shadow Fall rozšíří kooperativní horde mód
zdroj: tisková zpráva

Multiplayerovou nabídku Killzone: Shadow Fall rozšíří kooperativní horde mód

19. 5. 2014 10:13 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Třikrát hurá pro Guerilla Games! Anebo alespoň potěšené pokývnutí hlavou. Tohle rozšíření málokdo čekal (nebo alespoň já ne), protože výrazně obohacuje hratelnost. Vývojáři oznámili, že do Killzone: Shadow Fall dodají nový mód Intercept, ve kterém spolu čtyři hráči spolupracují v boji proti vlnám nepřátel ovládaných umělou inteligencí.

Jde o klasický horde mód, který se bez ohledu na hru vyznačuje vysokou mírou zábavy a návykovosti. Pravidla jsou jednoduchá, ale pokud se zadaří a sejdete se ve skupince kamarádů, můžete u jednoho módu, třeba s rotací map, vydržet spousty hodin v kuse a pořád se bavit.

Intercept vyjde v červnu a samozřejmě jde o placené DLC. Ovšem v době, kdy dostáváme jako DLC do multiplayerovek většinou jen balíčky map, nějaký ten skin na zbraně, případně dvě nové zbraně působí nový mód jako zjevení. Jde o tak výrazné rozšíření hratelnosti, že asi strčím disk do PS4. I když jsem si s Killzone: Shadow Fall multiplayerem užil dost zábavy, už chvíli se na Blu-ray se hrou práší.

V Intercept se vy a tři kolegové zhostíte role týmu ISA, který nahackoval databáze Helghastu a nyní musí udržet útočící vojáky dost dlouho na to, aby se data přenesla. K dispozici jsou základní povolání, tedy Assault, Support a Scout, což dává solidní potenciál na taktické hrátky během obrany vaší základny. Očekávám, že všechno půjde lépe, když se tým dohodne na složení, než aby se snažili tři snipeři odvrátit útok a u toho plakal jeden Support.

Killzone: Shadow Fall zdroj: tisková zpráva

Rozdělení do vyjmenovaných tříd budou i vaši nepřátelé. Kromě nich se občas objeví nějaký ten boss, který bude založen na jedné z postav z kampaně a bude disponovat speciálními schopnostmi. Asi nebude žádná sranda se jej zbavit. Navíc bude umělá inteligence neustále měnit složení útočících vln a také zkoušet odlišné taktiky, měnit cíle útoků, způsob apod. Takže ani vy nevyváznete s jednou osvědčenou taktikou.

Vaše přežití a úspěch bude záviset na týmovém skóre, které se má neustále měnit. Navyšuje se podle toho, jak se blížíte nahrání dat a zároveň zohledňuje i vaše osobní skóre za kolo. Klesá ale za každé zabití hráče a jeho respawn, nebo když dojde k narušení nahrávání dat. Ve chvíli, kdy už nebude ve skóre dost bodíků na respawn, hráč se neoživí a bude na jeho spolubojovnících, aby nastřádali další bodíky.

Pokud máte rádi Killzone: Shadow Fall a zároveň podobné kooperativní hrátky (kdo by neměl?), zaškrtněte si v kalendáři celý červen, alespoň dokud tvůrci neprozradí konkrétní termín vydání.

Nejnovější články