Nejčtenější články týdne: od přešlapu Ubisoftu až ke vzpomínkám na Assassin’s Creed
zdroj: tisková zpráva

Nejčtenější články týdne: od přešlapu Ubisoftu až ke vzpomínkám na Assassin’s Creed

14. 4. 2019 17:08 | Z redakce | autor: Redakce Games.cz |

Čím víc vývojářů na hře pracuje, tím je větší šance, že se tam dostane něco nepěkného. Na The Division 2 sto lidí rozhodně nedělalo, a tak je ve hře k vidění nejedna chybka, překlep, nebo rovnou velmi nevhodný street art. Ten byl předmětem článku, který porazil všechny ty Assassíny, Apexy, Mortal Kombat i Zaklínače a dostal se na špici nejčtenějších článků za poslední týden. Ubisoft se už sice omluvil, ale stalo se něco takového naposledy? Těžko.

Nejčtenější články

Assassin's Creed
Vzpomínáme: První Assassin's Creed nám ukázal, jak hrát dějepis
Žádná jiná hra se do té doby nerozhodla vyjevit historické lokace s takovou mírou autenticity. Procházení středověkými městy bylo možná poněkud neučesané, ve své kategorii ale bezkonkurenční – žádné jiné áčkové hry se něčeho podobného neodvážily. První okamžik nasednutí na koně a spuštění bojové muziky dával ochutnat, jak se hraje dějepis. Je to už jedenáct let, co 8. dubna 2008 vyšel první Assassin’s Creed na PC.
Hrdinové Apex Legends
Tým v Apex Legends vyhrál zápas, ačkoliv s sebou všude tahal AFK spoluhráče
Dva hrdinní hráči Apex Legends dali nový význam slovnímu spojení „tahat spoluhráče“, i když v jejich případě by to mělo být spíš „strkat“. Stala se jim taková nepříjemná věc – náhodný třetí člen jejich týmu, kterého jim přidělila hra, byl celý zápas AFK. Ale místo toho, aby ho nechali umřít někde mimo kruh, se oba rekové rozhodli, že ho s sebou došťouchají až do finiše. A i když je to neuvěřitelné, povedlo se jim to.
Kitana
Podívejte se na zatím představené bojovníky z Mortal Kombat 11
O nejnovějším přírůstku do série bojovek Mortal Kombat jsme poměrně dlouho nepsali, což ovšem neznamená, že nás tvůrci nezásobují přibližně jedním novým videem týdně. Boj dobra se zlem v podobě démonů, andělů, bohů a obyčejných lidí nás v jedenáctce čeká za dva týdny, takže je čas na menší rekapitulaci a představovačky hrdinů, které se vyplatí znát předtím, než se na ni vrhnete.
Zaklínač 3: Divoký hon - Srdce z kamene
V Zaklínači 3 se zřejmě objevila ukradená písnička
CD Projekt RED má problém. Chorvatský skladatel Elvis Stanić totiž v jedné písni z oficiálního soundtracku ke třetímu Zaklínači poznal svou tvorbu a podává na studio žalobu za neoprávněné užití vlastního díla. Kromě toho mu vadí, že mu CD Projekt nenabídl kompenzaci. Místo toho zmíněnou skladbu tiše stáhl, ale nadále ji distribuuje třeba na vinylech.
The Division 2
Ubisoft se omlouvá za homofobní urážku v The Division 2
„Hra byla vyvíjena a vydána multikulturním týmem různých vyznání, sexuálních orientací a genderových identit.“ Ubisoft tímhle prohlášením začíná každou svou hru a mezi jedno z mnoha vyznání v rozmanitém složení mezinárodních týmů se možná řadí i averze k homosexuálům. Na graffiti v The Division 2 se totiž objevila urážka gayů, navíc v leetspeaku.

Redakce doporučuje

Dragon Age 4
Dragon Age 4 bude z velké části online a live service
Připravované Dragon Age 4 mělo být singleplayerovým RPG, které své špionské hrdiny zavede do Tevinteru, císařství plného magických otrokářů. Kladlo velký důraz na příběh, reaktivitu světa, hloubku, osobnosti parťáků a rozlohou bylo o poznání menší než předchozí Inquisition. Svoboda voleb vybízela k opakovanému hraní. Že to zní skvěle? Škoda, že v téhle podobě po restartu vývoje už s největší pravděpodobností nevznikne.
YouTube
YouTube se chce stát platformou pro interaktivní příběhy
Black Mirror Bandersnatch se před pár měsíci dočkalo pozornosti většiny předplatitelů Netflixu, rozhodně se ale nedá říct, že by interaktivní filmy byly nějakou novinkou. Rozhodnutí YouTube přijít s platformou pro jejich vytváření a sledování až teď, se tak může zdát trochu překvapivým. Ale lepší pozdě než nikdy. Když můžete na Netflixu hrát hry od Telltale, proč nehrát hry mezi klipy s koťátky a obsahem kabelky vaší oblíbené youtuberky?
Trnitá cesta Bungie k nezávislosti
Příběh trnité cesty Bungie k nezávislosti, část první: Halo
Posledních několik let se neustále vracím k Destiny. Vždy, když je čas a vyjde v něm nový obsah, tak si mě Bungie zaháčkuje na desítky hodin. Během těch let jsem si ale všiml, jaké problémy musí Bungie s Destiny a komunitou řešit. Po zhlédnutí hromady rozhovorů a přečtení tuny materiálů o jejich historii i současnosti se ze mě stala taková chodící encyklopedie, kterou dokonale doplnila skvělá kniha od novináře Jasona Schreiera Blood, Sweat, and Pixels. Jelikož historie tohoto studia nebyla u nás nikdy pořádně sepsaná, rozhodl jsem se tohoto úkolu chopit. Pořádně se připoutejte, protože tahle jízda bude sakra hrbolatá.
Ovia
Activision Blizzard platí svým zaměstnankyním za sdílení zdravotního stavu
Na mobilu dnes najdete nespočet pozoruhodných aplikací, mezi které se řadí i Ovia. Je určená převážně pro ženy, které v ní mohou zaznamenávat svou periodu, průběh těhotenství i sexuální aktivitu. Jde o sběrnici dat, ze které může čerpat kdokoliv, kdo se vytasí s odpovídající sumou. A to společnosti Activision Blizzard zřejmě nedělá problém.
Raytracing
Na ray tracing už nepotřebujete grafickou kartu GeForce RTX
Nvidia včera vydala ovladače, které aktivovaly podporu pro vykreslování pomocí ray tracingu i na kartách bez RT jader. Firma tak dostála slibům z letošní konference GDC, kde svůj překvapivý záměr oznámila. Nově si tak ray tracing můžete zkusit zapnout i na grafických kartách Pascal od GTX 1060 6 GB a výše, a samozřejmě i na novějších modelech Turing GTX (1660 & 1660 Ti).

Videa

Gamesplay_poutaky_ahoj
BoardGame Club #12: S Davidem Hanáčkem o deskovkách pro jednoho
Jde o jeden z nejdivnějších žánrů mezi deskovkami. Naprostá většina hráčů nad ním ohrnuje nos, ale kdo se do něj odváží proniknout, objeví něco úžasného. Pokud tedy začne ze správného konce. Ve dvanáctém BoardGame Clubu si popovídáme o našich zkušenostech s deskovkami pro jednoho a rozebereme jejich různé podoby.
Gamesplay_poutaky_ahoj
Sledujte Fight Club #421 o Sekiru, easy módech a herní přístupnosti
Sekiro: Shadows Die Twice očarovalo kritiky (včetně našeho Honzy Slavíka, viz recenze) svým výborným bojovým systémem, který je ovšem natolik nemilosrdný, že od sebe spoustu hráčů rovnou odradí. To je ostatně u studia From Software taková klasika. Na internetu se ovšem objevily hlasy, že by podobné ultratěžké hry měly mít lehký mód pro ty nešikovnější z nás. A přesně o tom dnes ve Fight Clubu podebatujeme.
Gamesplay_poutaky_ahoj
Retro GamesPlay – hrajeme adventuru Flight of the Amazon Queen
Flight of the Amazon Queen je point-and-click adventura z roku 1995, inspirovaná především Monkey Islandem a tehdejšími hrami s Indiana Jonesem. Herním stylem se podobá i dalším adventurám od LucasArts z devadesátých let a v dnešním, nezvykle offline, Retro GamesPlayi si předvedeme, jestli a čím byla také výjimečná.
FightClubGamerPie
Podívejte se na záznam speciálního Fight Clubu z 3. ročníku festivalu Gamer Pie
Už potřetí se v Brně konal herní festival Gamer Pie, pořádaný partou nadšenců kolem oboru game studies na Masarykově univerzitě, a už potřetí jsme měli tu příjemnou čest si v rámci této akce střihnout speciální podcast. V necelé hodině a půl se před publikem vystřídalo devět hostů a v uvolněné festivalové atmosféře přišla řeč na témata vážná i nevážná.

Nejnovější články