Nejčtenější články týdne - průšvih jménem Fallout 76, Battlefield V a mobilní Assassín
zdroj: tisková zpráva

Nejčtenější články týdne - průšvih jménem Fallout 76, Battlefield V a mobilní Assassín

25. 11. 2018 10:15 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Tohle se Bethesdě nepovedlo. Nemastná neslaná hratelnost nového Falloutu je sama o sobě problém a aby toho nebylo málo, je hra ještě navíc šíleně zabugovaná. Není proto divu, že tento týden byl největší zájem o recenzi Fallout 76. Druhé místo si pro sebe vybojovala recenze na Battlefield V, následovaná zprávou o Assassin’s Creed na mobily. Mezi nejčtenější články se tak tentokrát žádná indie pecka neprodrala, ale ostatně je listopad, období kdy každý rok velké hry jasně dominují.

Nejčtenější články týdne

Hitman 2
Hitman 2 – recenze
V mém světě se věhlasný Agent 47 vždycky držel svých předností. V drtivé většině případů mi totiž velmi elegantně zmizel z dohledu a o tom, že je zrovna na trhu nový díl, jsem se dozvěděl s větším či menším časovým odstupem. Druhý díl restartované série ale šlo přehlédnout jen těžko díky silné marketingové kampani, do které byl zapojen i Sean Bean. Toho si v další umírací scéně prostě nikdo nechce nechat ujít. Pak už to šlo rychle, a než jsem se nadál, přirazil můj malý člun k rozkošné vilce na pobřeží.
Bffive
Battlefield V – recenze
Druhá světová válka je oficiálně zpátky. Naštěstí tedy ne doslova, to by byla dost strašná zpráva. Ale v rozpětí jediného roku se do ní vydali věční střílečkoví arcirivalové Battlefield a Call of Duty. CoD: WWII loni vsadilo na největší hity, například pláž Omaha. Battlefield V se soustředí spíš na méně známá bojiště, a je to zábava. Taková nenáročná, co toho po sobě moc nezanechá. Zábava bez přidané hodnoty.
Battlefield V: Official GeForce RTX Trailer
Ray tracing a RTX 2070 – test v Battlefield V
Nvidia by svému PR mohla gratulovat. Ray tracing se tento rok jistě stane jedním z nejdiskutovanějších témat v hardwarových kuloárech. Velké haló kolem této technologie však mělo jednu vadu na kráse: ray tracing až dosud nepodporovala žádná z her, a tudíž jsme si nové vykreslování nemohli vyzkoušet ani otestovat. Vývojáři z DICE se rozhodli, že Battlefield V bude první, kdo pozvedne pochodeň. Pojďme se tedy podívat, jak to dopadlo s výkonem pod RTX na nejslabší z nových karet: GeForce RTX 2070.
Assassin's Creed Rebellion
Free-to-play Assassin’s Creed Rebellion přistál na mobilech
Letos jsme se po roční pauze opět dočkali dvou her z univerza Assassin's Creed. Nejprve velkého a docela povedeného výletu do starověkého Řecka v Odyssey, a nyní, měsíc a půl po jeho vydání, se vracíme k Eziovi, který v 15. století dorazil do Španělska formou mobilní free-to-play hry Assassin's Creed Rebellion.
fallout
Fallout 76 - recenze PC verze
Fallout 76 je poměrně dobrý prostředek k procvičení přídavných jmen. Když totiž chcete popsat, co všechno dělá špatně a jaký z toho máte pocit, není obtížné narazit na hranice slovní zásoby. Už je to zkrátka nějaký pátek, co jsme pod rouškou velkoprodukčního titulu dostali něco tak příšerně zastaralého, nudného, nezajímavého, nenápaditého, designově nevyhovujícího a navíc v tak otřesném technickém stavu, že hra správně neměla opustit ani uzavřenou alfu.

Redakce doporučuje

Sunset Overdrive
Insomniac vydává svou ztřeštěnou městskou akci Sunset Overdrive na PC
Studio Insomniac Games je známé díky mnoha povedeným titulům, mezi které patří série Spyro (nikoliv Reignited Trilogy), Ratchet & Clank, Resistance, ale také jejich poslední velký zářez v podobě Spider-Mana. Před čtyřmi lety dali světu jeden z mála exkluzivních titulů pro Xbox One – Sunset Overdrive. Šílená městská akce s lidmi měnícími se v zombíky po vypití speciální limonády vynikala svižným pohybem skrz městskou zástavbu a akčními souboji. Exkluzivita konzole od Microsoftu končí.
Whales Destroying the World
Představení hry Whales Destroying the World
Mořští tvorové nám to vracejí
wasteland-2-2014916194919_1
Brian Fargo si pochvaluje zakoupení Microsoftem a odkládá svůj důchod
Oznámení o tom, že Microsoft zakoupil studio inXile, které stojí za skvělými RPG jako Torment: Tides of Numenera či Wasteland 2 Director’s Cut (vážně, DC verze je skvělá!), bylo přijato se smíšenými emocemi. Mnozí se bojí, aby se osobité studio Briana Farga v Microsoftu nerozplynulo. Právě Brian Fargo si ale transakci pochvaluje a přímo i mezi řádky naznačuje proč. A ne, kvůli penězům to není.
Beat Saber
Česko-slovenská VR hra Beat Saber už je na PlayStationu
Zatímco na Steamu se stále musíte spokojit „jen“ s early accessem hudební hry Beat Saber pro virtuální realitu, v případě PlayStationu 4 vás rovnou čeká plnohodnotný zážitek s časově exkluzivními písničkami. Pokud máte PS VR, moc lepších a zajímavějších her pro tuhle (a vlastně i ostatní) virtuální realitu asi nenajdete.
Diablo Immortal
Diablo IV původně vypadalo jako akční RPG ve stylu Dark Souls
O nepovedeném oznámení mobilního Diabla Immortal slyšel snad opravdu každý. Fanoušci se ve chvíli napjatého očekávání plnohodnotného pokračování Diabla III dozvěděli o „nějaké“ mobilní hře a adekvátní, ale místy až přehnané reakce na sebe nenechaly dlouho čekat. Blizzard pak ještě přitopil pod kotlem, když přiznal, že dělá na mobilních hrách všech svých značek. Server Kotaku nyní získal velice zajímavé informace týkající se tajných projektů ve vývoji.

Videa

videa
LongPlay - Half-Life #1: legenda očima nezasvěceného
Těžko mezi hrami hledat podobně legendární, kultovní a zásadní hru, která ovlivnila nejen svůj žánr. V každém žánru bychom jich našli jenom pár, nicméně pro akce z pohledu první osoby je jednou z nejdůležitějších her vůbec Half-Life. První i druhý. Zatímco druhý vyšel v roce 2004, ten první spatřil světlo světa 19. listopadu 1998. Tedy téměř přesně před dvaceti lety. A když už má to výročí, tak si na něj posvítíme.
fc_402
Fight Club #402: Severský bůh se světelným mečem
Podcast Fight Club jsme po čase zase trochu oživili. Pozvání do studia přijal Vladimír Hrinčár, kterého můžete znát taky jako Lokiho. Respektive jako jednoho z autorů povedené česko-slovenské hry pro VR Beat Saber. Ten sice vyšel (v programu předběžného přístupu) na Steamu už v květnu, ale aktuálně se těší popularitě na PlayStation 4 a PlayStation VR, kde vyšel 20. listopadu.
info_bestof (2)
Best of Gamesplay #14 – ve znamení chaosu
Jako obvykle přinášíme náš výběr toho nejlepšího, nebo spíše „nejlepšího“ a našich Gamesplayů. A jelikož se nám v poslední době obzvláště daří, rozhodli jsme se zrušit měsíční pravidelnost a zásobovat vás svými povedenými i méně povedenými kousky podle toho, jak se nakupí. Doufáme, že se budete bavit a pokud jste nějaký z Gamesplayů neviděli, třeba vás k tomu video bude inspirovat. Sestříhal a namluvil jej Honza Vondášek.
gamesplay_fallout
GamesPlay: první krůčky v kontroverzním Falloutu 76
Fallout 76 nevykročil do světa pravou nohou. Na Games si budete moct přečíst recenzi už dnes a můžeme naznačit, že to devítka tak úplně nebude. Ostatně zahraniční kolegové se se svými verdikty nemazlí a z nového Falloutu je tak jedna z nejhůře hodnocených her Bethesdy vůbec. Tohle si vývojáři za rámeček nedají a my si na ten jejich nový přešlap dnes hezky posvítíme.
retro_ufo
Retro GamesPlay - UFO: Enemy Unknown
UFO: Enemy Unknown, v Americe známé taky jako XCOM: UFO Defense, patří bez pochyby do zlatého fondu tahovek. V roce 1994 ji na trh pustili bratři Gollopové (Nick & Julian) a Tim Roberts. Položili tím základ série, která je svým způsobem aktivní dodnes, ovšem nyní už pod značkou XCOM.

Nejnovější články