Nejprodávanější hry června v ČR a ve světě
zdroj: tisková zpráva

Nejprodávanější hry června v ČR a ve světě

3. 7. 2003 16:16 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Na žebříček prodejnosti v USA zaútočil nový datadisk Neverwinter Nights: Shadows Of...

Na žebříček prodejnosti v USA zaútočil nový datadisk Neverwinter Nights: Shadows Of Undrentide a hned se mu podařilo obsadit stříbrnou pozici. Kromě počinů ze série The Sims se v první pětici drží i RTS Rise of Nations a Dibalo 2. V Británii stále kraluje The Sims: Superstar, následován Championship Managerem 4. Pokud bychom brali všechny platformy dohromady, vede si nejlépe Enter the Matrix. Vietcong si v Británii trochu polepšil a poskočil z 11. místa na 9. pozici (celkem 11 týdnů v hitparádě).

Velká Británie (ELSPA, k 28.6.):
1. The Sims: Superstar
2. Championship Manager 4
3. The Sims
4. Star Trek: Elite Force 2
5. GTA: Vice City
USA (NPD Techworld, k 21.6.):
1. The Sims: Superstar
2. NWN: Shadows Of Undrentide
3. The Sims Deluxe
4. Rise of Nations
Česká republika (Cenega, červen 2003)
1. GTA: Vice City
2. The Sims: Superstar
3. Vietcong
4. Colin McRae Rally 3
5. The Sims: Unleashed
6. Warcraft III: The Frozen Throne
7. Tropico 2: Pirate Cove
8. Mafia
9. DF: Black Hawk Down
10. BloodRayne

Žebříček nejprodávanějších her v ČR za měsíc červen neskrývá na první pohled žádná překvapení. V čele zaslouženě trůní výborné Vice City, následováno nejnovějším datadiskem k The Sims a samozřejmě v Česku stále populárním Vietcongem. První zajímavost ale vidíme už na 6. místě. Datadisk Warcraft III: The Frozen Throne (85%) se totiž objevil na českém trhu teprve poslední červnový den, i přesto se však dokázal "natlačit" do první desítky (podobně jako Colin 3 v češtině). Myslím, že pro příští měsíc tu máme skutečně žhavého kandidáta na první pozici. Svůj díl na tomto úspěchu má také to, že hra se u nás začala prodávat ve stejný den, kdy vyšla i jinde ve světě. První datadisk pro W3 je samozřejmě v kompletní lokalizaci, o jejímž vzniku dnes publikovali rozhovor s Pavlem Dobrovským (překladatel, betatester) na GameZone:
    GZ: Můžeš trochu popsat prostředí, kde si měl možnost hru betatestovat?

    Luke: Ve skutečnosti nešlo pouze o testování. Většinu času zabrala kontrola českého překladu a dabingu. Mluvené slovo muselo odpovídat psanému; popis misí musel dávat smysl a nesměly se v něm přehazovat osoby; sjednotilo se tykání/vykání hráči a tak podobně... [více]

kate

Nejnovější články