Alienation
Studio Housemarque, které stojí za arkádami Super Stardust HD nebo Resogun, se během tiskovky Sony pochlubilo novým projektem Alienation, ve kterém budete v izometrickém nadhledu hubit nepřátele doslova po tisícovkách. Vizuálně atraktivní střílení by podle všeho mělo být obohaceno i o prvky kooperace a dává tak vzpomenout na staré žánrové klasiky.
zdroj: Vlastní
Hellblade
Tvrdošíjné označování Hellblade jako „nezávislé hry“ působí v traileru novinky od Ninja Theory skoro až legračně (vysvětlíme si to v týdnu v článku z GDC, pozn. ed.) a možná je za ním skryta i určitá dávka alibismu, ovšem to nám nebrání se na zajímavé dílo těšit. Od autorů Devil May Cry nebo Heavenly Sword očekáváme jen tu nejvyšší kvalitu v originálním pojetí. Hellblade vyjde v časové exkluzivitě na PS4 a následně i na dalších platformách.
zdroj: Vlastní
Hollowpoint
Skotské studio Ruffian Games je od založení úzce spjato s Microsoftem a oznámení nového projektu Hollowpoint na tiskovce Sony bylo překvapením samo o sobě. Ale bez zajímavosti není ani samotná hra, která se vedle PS4 chystá i na PC. Půjde o taktickou akční hru s kooperací až pro čtyři hráče, vyvedenou ve velmi zajímavém „2.5D” zpracování. Hollowpoint dále slibuje procedurálně generované mise a variabilní souboje.
zdroj: Vlastní
Life is Strange
Studio Dontnod evidentně nechce dělat standardní herní blockbustery a po rozporuplném přijetí jejich prvotiny Remember Me se pouští do epizodické agentury Life is Strange. Stylem hraní půjde o klasickou moderní detektivku typu Heavy Rain, kterou vývojáři hodlají obohatit o možnost vracet se zpět v čase a logické problémy tak řešit vynalézavějším způsobem než je v tomto typu her obvyklé.
zdroj: Archiv
Might & Magic Heroes VII
Studio Limbic Entertainment podle všeho definitivně přebírá otěže celé série Might & Magic a po povedeném dungeonu M&M X Legacy se pouští i do strategické odnože slavné série. Z Might & Magic Heroes VII jsme prozatím viděli jen renderovaný trailer, který o hře samotné mnoho nenapoví, ale vývojáři už stihli slíbit návrat do starých dobrých časů, kdy ještě „Heroes” hry byly symbolem nejvyšší taktické kvality.
zdroj: Vlastní
ScreamRide
Nápad postavit horskou dráhu, na jejímž konci se všichni lidé na palubě rozprsknou o zeď nebo vyletí do vzduchu měl snad každý, kdo kdy zkoušel RollerCoaster Tycoon. Nově oznámená hra ScreamRide je ale na tomto principu přímo postavená - úspěch pouťových atrakcí bude měřen intenzitou výkřiků vašich „zákazníků”. I přes trochu podivnou stylizaci hry tušíme, že by mohla být zábavná.
zdroj: Vlastní
Shadow Realms
Lidé z Bioware měli na Gamescomu hned dvě želízka v ohni. Zatímco třetí díl Dragon Age ale klepe na dveře, Shadow Realms vyjde nejdříve příští rok. Na propracovaném příběhu stojící model klasických stolních her postaví čtyři bojovníky proti dalšímu hráči - Shadowlordovi. Ten bude mít k dispozici armádu Stínové legie, kterou bude proti čtyřem hrdinům posílat. Na Gamescomu jsme měli možnost Shadow Realms vyzkoušet na vlastní kůži, takže se můžete brzy těšit na článek plný bezprostředních dojmů.
zdroj: Vlastní
Silent Hills
Pokud bychom hodnotili nejvíc šokující okamžik letošního Gamescomu, pak by oznámení Silent Hills vyhrálo na celé čáře. Když Hideo Kojima oznámil na konferenci Sony vydání hry „PT”, nikdo ještě netušil, že jejím úkolem je jen netradičním způsobem oznámit nový projekt, na kterém bude tvůrce Metal Gearu spolupracovat s Guillermem del Torem a Normanem Reedusem. Když k tomu připočteme fakt, že půjde o restart hororové série Silent Hill, máme tu žhavého kandidáta na budoucí megahit.
zdroj: Vlastní
The Tomorrow Children
Japonské studio Q-Games se proslavilo zejména sérií PixelJunk her, na Gamescomu ale oznámilo úplně nový a značně odlišný projekt. The Tomorrow Children se odehrává v alternativní realitě, v níž se v 60. letech povedlo Sovětskému svazu v podstatě vyhladit celé lidstvo. Zhruba 90 let poté vzniknete vy, jeden z projekčních klonů, které mají budovat novou civilizaci. Vašim hlavním úkolem bude těžit vzácné suroviny a hledat zbytky DNA původní lidské populace schované v matrjoškách. Zní to šíleně? Nepochybně. Bude to zábavné? To uvidí příští rok majitelé PS4.
zdroj: Vlastní
Wild
Michel Ancel nás už po několikáté zklamal absencí Beyond Good & Evil 2, ale co se týče letošního Gamescomu, uznáváme, že si nás dokázal trochu udobřit. Na tiskové konferenci Sony totiž oznámil nový projekt Wild, na němž pracuje společně s dalšími 12 lidmi v nedávno založeném studiu Wild Sheep. Ve zkratce by mělo jít o survival hru zasazenou do trochu přikrášlené doby před 10 000 lety. Hrát budeme moci nejen za lidi, ale i za zvířata a první trailer slibuje už od pohledu netradiční zážitek.
zdroj: Archiv