Ne že by byla princezna Armed Assault úplně nezajímavou šeredou. O nápadníky, včetně pár zvučných jmen, nemá přílišnou nouzi, někteří prý dokonce za sňatek nabízí zlaté prase a půl království k tomu. Jenže by se ji za to chtěli totálně zmocnit, přestěhovat ji natrvalo na svůj zámek a tam s ní provádět bůhvíjak zvrhlé kousky. Přestože jejímu tatínkovi Španělovi I. asi dochází, že možná tak bohatého (leč trochu zešedivělého) ženicha jako nedávno už nemusí nikdy potkat, takové odcizení, zvlášť po zkušenostech s předešlým manželstvím a bolestivým rozvodem s Codemasters, se mu údajně pranic nezamlouvá.
Proto - i kvůli tomu, že jeho dceruška ještě momentálně neumí mluvit ani naplno zvučet, nemá na sobě optimální make-up a nepobrala zatím ani moc rozumu - raději poněkolikáté odsunul termín svatby. Neuskutečnila se tedy na Vánoce 2005, v první polovině 2006 ani ve třetím kvartálu 2006, nýbrž má k ní dojít až koncem tohoto roku, konkrétně na říjen-prosinec. Jinak by nejspíš král namísto dohazovačů vsadil na modernější metody námluv přímo s koncovými partnery a ještě by ušetřil. A tak naší milé princezně, jejíž biologické hodiny už možná nadobro dotikaly, nezbývá než pozorovat z okna své komnaty dění ve vedlejší říši. Tam plodí potomky s Battlefieldem v jménu jak na běžícím pásu a ti už stihli dobýt celý svět, který by možná býval patřil jí, kdyby v mládí nedala košem šlechtici EA, který ji chtěl vzít na výlet pouze po starém kontinentu...
Vedle pár exkluzivních fotek byl šéf Bohemia Interactive Studia, Marek Španěl, tak laskav, že nám poskytl oficiální vyjádření k této události:
-
Odklad Armed Assault má dva důvody. Zaprvé se nepodařilo včas dohodnout s velkým celosvětovým vydavatelem, proto připravujeme společně s Idea Games
vydání hry po jednotlivých teritoriích zvlášť, což je v mnoha ohledech
náročnější. Druhým důvodem je vývoj hry samotné: průběžně jsme se rozhodli výrazně nad rámec původních plánů vylepšit hru a její engine, soustředili jsme se hodně na grafickou stránku a AI. Tyto jinak velmi přínosné změny pro hru se projevily i na harmonogramu vývoje.
Statement from Marek Spanel, head of Bohemia Interactive Studio: We decided to delay ArmA for two reasons: First reason is that we didn't as yet sign a worldwide deal with any major publisher and therefore we're preparing to launch on a per territory basis which is more challenging in many aspects. The second reason is game development itself: we decided to improve the game and the engine powering it, significantly above and beyond the original plan, especially focusing a lot on the visual appearance and AI. These changes are very beneficial for the game but also had a negative impact on the development schedule.