Nekonečná pohádka o Armed Assault
zdroj: tisková zpráva

Nekonečná pohádka o Armed Assault

18. 8. 2006 18:18 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Insiderská teorie i oficiální zdůvodnění Marka Španěla, proč došlo k odkladu na konec roku.

Ne že by byla princezna Armed Assault úplně nezajímavou šeredou. O nápadníky, včetně pár zvučných jmen, nemá přílišnou nouzi, někteří prý dokonce za sňatek nabízí zlaté prase a půl království k tomu. Jenže by se ji za to chtěli totálně zmocnit, přestěhovat ji natrvalo na svůj zámek a tam s ní provádět bůhvíjak zvrhlé kousky. Přestože jejímu tatínkovi Španělovi I. asi dochází, že možná tak bohatého (leč trochu zešedivělého) ženicha jako nedávno už nemusí nikdy potkat, takové odcizení, zvlášť po zkušenostech s předešlým manželstvím a bolestivým rozvodem s Codemasters, se mu údajně pranic nezamlouvá.

Proto - i kvůli tomu, že jeho dceruška ještě momentálně neumí mluvit ani naplno zvučet, nemá na sobě optimální make-up a nepobrala zatím ani moc rozumu - raději poněkolikáté odsunul termín svatby. Neuskutečnila se tedy na Vánoce 2005, v první polovině 2006 ani ve třetím kvartálu 2006, nýbrž má k ní dojít až koncem tohoto roku, konkrétně na říjen-prosinec. Jinak by nejspíš král namísto dohazovačů vsadil na modernější metody námluv přímo s koncovými partnery a ještě by ušetřil. A tak naší milé princezně, jejíž biologické hodiny už možná nadobro dotikaly, nezbývá než pozorovat z okna své komnaty dění ve vedlejší říši. Tam plodí potomky s Battlefieldem v jménu jak na běžícím pásu a ti už stihli dobýt celý svět, který by možná býval patřil jí, kdyby v mládí nedala košem šlechtici EA, který ji chtěl vzít na výlet pouze po starém kontinentu...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vedle pár exkluzivních fotek byl šéf Bohemia Interactive Studia, Marek Španěl, tak laskav, že nám poskytl oficiální vyjádření k této události:
    Odklad Armed Assault má dva důvody. Zaprvé se nepodařilo včas dohodnout s velkým celosvětovým vydavatelem, proto připravujeme společně s Idea Games vydání hry po jednotlivých teritoriích zvlášť, což je v mnoha ohledech náročnější. Druhým důvodem je vývoj hry samotné: průběžně jsme se rozhodli výrazně nad rámec původních plánů vylepšit hru a její engine, soustředili jsme se hodně na grafickou stránku a AI. Tyto jinak velmi přínosné změny pro hru se projevily i na harmonogramu vývoje.

    Statement from Marek Spanel, head of Bohemia Interactive Studio: We decided to delay ArmA for two reasons: First reason is that we didn't as yet sign a worldwide deal with any major publisher and therefore we're preparing to launch on a per territory basis which is more challenging in many aspects. The second reason is game development itself: we decided to improve the game and the engine powering it, significantly above and beyond the original plan, especially focusing a lot on the visual appearance and AI. These changes are very beneficial for the game but also had a negative impact on the development schedule.
zdroj: vlastní

jd

Nejnovější články