Nové číslo herního magazínu LEVEL rozebírá Japonsko a Hollywood
zdroj: tisková zpráva

Nové číslo herního magazínu LEVEL rozebírá Japonsko a Hollywood

26. 8. 2017 16:30 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Léto se blíží ke konci, dny se zkracují a noci se ochlazují. To vše je neklamným znamením toho, že opět přišel čas na hry. Zbrusu nový LEVEL 277 vám jako vždy nabídne pořádnou dávku nového čtení o těch nejzajímavějších herních hitech současnosti a přidá ještě mnoho poutavých textů navíc. Vedle recenze na akční adventuru Hellblade, jejíž hrdinka Senua zdobí obálku nového čísla, najdete v zářijové edici našeho časopisu mimo jiné i rozhovor s originálním japonským vývojářem Hidetako "Swerym" Suehirou, téma o hollywoodských filmech podle nových videoher, článek o úspěchu aktuálního fenoménu Playerunknown's Battlegrounds, náhled na současnou japonskou herní scénu nebo pojednání o tom, jak je stále těžší orientovat se v současném zahlceném trhu s hrami a vybrat si z něj favorita. Ostatně, i v tom by vám měl pomoci LEVEL 277, který si nyní ve stručnosti představíme.

Výlet do Japonska

Když si vzpomenete na dobu, kdy první dvě generace konzole Sony PlayStation bezvýhradně dominovaly trhu, možná vám bleskne hlavou něco jako „Japonsko, země hrám zaslíbená“. Jistě je to z části dílo pouhé nostalgie, ale japonské hry lákaly a přitahovaly svou tajemností a pro západního hráče také osvěžující exotikou. Specifické podání příběhu, svérázný humor, neotřelý vizuál... důvodů, proč mnoho hráčů považovalo ke konci devadesátých let a na začátku jedenadvacátého století japonskou herní tvorbu za modlu, by se ale samozřejmě dalo najít mnohem víc. Jenže ty doby už jsou dávno pryč, a i ten největší fanoušek musel nakonec chtě nechtě připustit, že japonská herní hvězda začala povážlivě blednout. Skutečnost je ale o něco složitější. Objasnit se vám ji ve svém tématu pokusí Jan Slavík.

04 zdroj: Profimedia

Sweryho zpověď

Šílenec. Magor. Perverzák. Génius. Čtyřiačtyřicetiletého Hidetaku „Sweryho“ Suehira už v životě nazývali různě. Když si ale s autorem kultovní Deadly Premonition a novopečeným šéfem studia White Owls sedl k jednomu stolu Pavel Dobrovský, projevil se Swery jako usměvavý, přemýšlivý a obecně milý chlapík. Výsledný rozhovor je poměrně netradiční a nechybí v něm ani spousta takzvaných „swerismů“. Právě tímto slovem definují fanoušci Suehirův styl plný podivností a podivuhodností…

02 zdroj: tisková zpráva

Hollywood stále hledá hry

Filmy a hry k sobě měly odjakživa blízko, přesto na první opravdu dobrý a zároveň úspěšný film podle hry pořád čekáme. Už skoro pětadvacet let. Neznamená to však, že by Hollywood hry ignoroval, právě naopak. V osmdesátých letech filmový svět pochopil, že má k tomu hernímu docela blízko, hraní ovšem bylo v té době teprve v plenkách a nikdo reálně neuvažoval o tom, že by se dali Pac-Man, Space Invaders nebo Pong předělat do filmové podoby. Šlo to ale jinak. Cestu Hollywoodu vstříc hrám zmapoval ve svém článku Matěj Svoboda alias Mr. Hlad z Moviezone.cz a vyhnout se nemohl ani budoucím herně-filmovým pokusům v čele s novým Tomb Raiderem.

01 zdroj: tisková zpráva

Herní potopa

Hráči, kteří říkají, že nemají co hrát, jsou něco podobného jako žena stojící před skříní a lamentující, že nemá co na sebe. V poslední době naopak nejen herní firmy řeší opačný problém: tituly valící se na hráče ze všech stran bez minimální možnosti oddechu. Zdá se, že tato situace je problémem jen poslední doby, který jde zároveň proti jinému trendu – tedy stárnoucím hráčům, kteří na nové hry už nemají zdaleka tolik času, jako dřív. A právě tomuto rozporu se ve svém tématu věnuje Jakub Kovář.

03 zdroj: tisková zpráva

Jak se rodí fenomén?

Recept je jednoduchý: 100 hráčů, 8 kilometrů čtverečních, jedno kuře, bugy a příšerný název. I taková je Playerunknown's Battlegrounds. Hra, která jednomu vítězi ze sta nenabídne o mnoho víc než text „Winner, winner chicken dinner.“ Cesta k drůbeži je protkána řadou intenzivních situací, kdy není vaším úkolem ostatních devětadevadesát hladových krků zabít. Vy musíte jen přežít, stejně jako musel Brendan Greene, známý dnes už nejen mezi moderskou komunitou jako Playerunknown, přežít několik předchozích projektů. O jeho netypickém příběhu vám v novém Levelu povypráví Adam Homola.

06 zdroj: tisková zpráva

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

LEVEL je vedle papírové podoby k dispozici i v elektronické verzi za 79 korun - je tedy o dvacku levnější než na stáncích. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Prostřednictvím aplikací Alza Media a Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Podrobný obsah LEVEL 277 si prostudujte na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Nejnovější články