Sobotní patch 1.0.3 měl adresovat třeba systém lootu, který v pozdějších fázích hry hráčům na vysokých levelech přihrával příliš mnoho zelené a modré výzbroje a nyní s tím přestal, aniž by se zvýšila pravděpodobnost pro ty vzácnější, natož legendární předměty. Kromě toho ale rozbíjí i jiné věci.
Jeden z uživatelů Redditu Gaidax například zjistil, že úplné svléknutí části výzbroje s nízkým levelem vaši postavu paradoxně posílí. Nový patch totiž škáluje poškození z vašich schopností a zásahů skrz průměrný level vaší výbavy. Jenže pokud necháte některý slot prázdný, nebere se jako předmět na úrovni nula, ale prostě se nepočítá vůbec.
zdroj: Archiv
Tahle chyba se v praxi nedá zneužívat zas tak snadno, protože ve slotech ovlivňujících schopnosti a důležité komponenty něco mít musíte, abyste přežili a mohli útočit. Pokud vám ale dlouho nepadlo nic pořádného do podpůrných slotů, můžete z nich vybavení v aktuální verzi hry klidně vyhodit a užívat si vyššího poškození vaší ultimátní schopnosti, komb i útoků nablízko.
Druhá chyba, o kterou se podělil uživatel Redditu MustacheSwagBag, vám zařídí neomezenou zásobu zdraví v jednom z Javelinů. Pokud hrajete za Storma, stačí si dobít ultimátní schopnost a po jejím spuštění si rychle vyměnit zbraně. Vaši ultimátku to sice zruší, ale zároveň se vám tím dobije zdraví, štíty i chlazení jetpacku. Nemusíte se ani trefit do přísného časového okna. Podle ostatních hráčů lze téhle chyby zneužít až příliš snadno.
Před týdnem si zas hráči všimli, že v praxi je jedna ze startovních pušek tou nejlepší zbraní ve hře.
Uvidíme, jestli se Bioware z Anthem v následujících měsících ještě podaří vycizelovat výbornou loot’n’shoot střílečku, ale mnoho okolností tomu nenasvědčuje. Zatím se osvědčila alespoň jako extrémní zabiják současné generace konzolí.