Nový LEVEL 275 vás seznámí s tvůrcem Dishonored a fenoménem Warhammer 40k
zdroj: tisková zpráva

Nový LEVEL 275 vás seznámí s tvůrcem Dishonored a fenoménem Warhammer 40k

27. 5. 2017 10:00 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Tři strany konfliktu ve hře Dawn of War III na obálce nového Levelu 275 uvádějí nejen recenzi na dlouho očekávaný návrat této strategické série, ale hlavně upozorňují na obří téma Aleše Smutného o celém světě Warhammer 40,000. V Alešově článku se o tomto fenoménu dozvíte první poslední a věřte nám, jde o fascinující čtení, které nepotěší jen fanoušky, ale bude bavit i lidi, kteří neusínají s figurkou vesmírného mariňáka pod polštářem. Nový LEVEL 275 toho ale nabízí mnohem víc. Přečíst si v něm můžete například exkluzivní rozhovor s tvůrcem Dishonored a Deus Ex Harveym Smithem, ve dvou tematických článcích vás obeznámíme s aktuálními trendy v oblasti vyprávění herních příběhů, mrkneme se na to, co nás láká na lootování v hitech jako Destiny nebo Diablo a nezapomeneme ani na výročí Kickstarteru.

Svět podle Harveyho

O rozhovoru pro LEVEL jsme s Harveym Smithem mluvili přibližně osm let. Na konferencích, v kavárnách, na letištích, před výstavními halami. Nikdy k němu ale nedošlo – alespoň ne v plné délce. Několikrát jsme začali, brzy jsme však sklouzli k jiným tématům nebo nás zahltila práce. Smith stihl za tu dobu vydat dva díly Dishonored, napsat knihu a konzultovat Prey. S autorem her jako System Shock a Deus Ex jsme si nakonec povídali přes dva měsíce po e-mailu a Skypu a do výjimečného rozhovoru Pavla Dobrovského se dostaly i fragmenty z předchozích potlachů.

3 zdroj: tisková zpráva

Budoucnost, kde válka nekončí

Jen těžko najdete herní značku, která by měla tak diverzifikovanou fanouškovskou základnu. Najdete zde typické zarostlé milovníky her všeho druhu, kteří se u stolů přou o drobné pravidlo. Třicátníky v obleku, kteří si zajdou jednou za čas koupit model za pár tisíc a během placení vám s kufříkem v ruce a slzou v oku vypráví, jak moc si odpočinou při barvení své Tau armády. Nadšené hráče počítačových her, kteří v životě nedrželi figurku v ruce, ale zapáleně diskutují o tom, zda si mohl Císař za Horovu zradu sám. Čtenáře, kteří nehráli nic, a přesto pro tohle univerzum dýchají. Vojáky americké armády (tvoří asi dvacet procent zákazníků v USA), kteří při barvení modelů relaxují na základně a při hraní aplikují polní taktiku. Většina fandů vám přitom řekne, že si jen chtěli zjistit, o co v téhle tolik omílané hře jde... a pak už nebylo cesty zpět. Po přečtení rozsáhlého tématu Aleše Smutného na tom budete dost možná stejně.

2 zdroj: tisková zpráva

Tři tváře příběhu

V novém čísle najdete shodou okolností hned tři články, které se týkají vyprávění herních příběhů. A každý na to jde přitom z jiné strany. V tématu Jirky Pavlovského se nejprve dočtete, jak se vyvinulo herní vyprávění od dob, kdy se na našich monitorech proháněly tři pixely hledající ztracenou princeznu v podobě čtvrtého pixelu. V článku Honzy Olejníka pak zjistíte, co je to emergentní vyprávění a jak moc ovlivňuje současnou herní produkci. A konečně, téma Terezy Krobové v rubrice Fenomén vám poradí, jak si pomocí snadno dostupných nástrojů vytvořit vlastní příběhovou hru.

4 zdroj: tisková zpráva

Chci je všechny!

Odměna za dokončení úkolu, zabití nepřítele nebo třeba vyřešení hádanky. To je nedílná součást drtivé většiny her a přichází v nejrůznějších podobách. Od lakonického přibývání číslíček v kolonce „skóre“ až po takřka slavnostní znělku při dosažení nové úrovně nebo otevření truhly. Některé hry se k takzvanému lootu staví jako k výjimečné události, jiné jej berou s naprostou samozřejmostí a další vás pak zavalí hromadou nepotřebného harampádí. Důvody, proč tak rádi „lootujeme” všemožné zbytečnosti v hrách, se ve svém článku zabývá Gábina Šuterová.

8 zdroj: tisková zpráva

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

LEVEL je vedle papírové podoby k dispozici i v elektronické verzi za 79 korun - je tedy o dvacku levnější než na stáncích. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Prostřednictvím aplikací Alza Media a Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Podrobný obsah LEVEL 275 si prostudujte na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Nejnovější články