Neviditelnější novinky nabídne během několika následujících dnů patch 1.4, který upraví barvy (kontrast i saturaci) na všech mapách – Heroes VII tak budou působit mnohem živěji. Srovnávací obrázky můžete vidět na blogu. Za další, vývojáři plánují do hry implementovat dosud chybějící tutoriál, který bude mít podobu samostatné mapy, jež nováčkům i veteránům série ukáže nejen zásady hraní, ale i drobné nuance herního systému oproti předešlému dílu. Než však tutoriál vyjde, bude hra radit, ať hráči začnou kampaní za Haven, neboť je považována za nejjednodušší. Případně základní rady pro jednotlivé části hry můžete zhlédnout v sérii oficiálních videoturoriálů na YouTube stránce Ubisoftu. Odkazy na konkrétní videa najdete na blogu.
Hráče s méně výkonnými sestavami asi potěší optimalizace hry – Heroes VII by díky takřka polovičním nárokům na paměť mohla být brzy hratelná i na strojích s 32 bitovým OS. Tvůrci prý navíc výrazně zkrátí nahrávací časy. S technickou stránkou hry už nesouvisí úvaha autorů odebrat hrdinům strop v podobě maximální dosažitelné úrovně. Pokud tato myšlenka projde, tak tvůrci do hry přidají maximální počet dosažitelných schopností (skillů).
S reakcemi většího množství hráčů pak souvisí i balancování – autoři několik týdnů po vydání plánují hru lépe vybalancovat a vylepšit zážitek z hraní v singlu i v multiplayeru, na jehož úpravy se nově soustředí větší množství vývojářů. Pokusí se opravit například přetrvávající chyby se synchronizací herní mapy.
Tvůrci též děkují hráčům, kteří aktivně začali vytvářet vlastní mapy a do budoucna slibují čím dál více rozšiřovat možnosti editoru.