Nový případ Sherlocka Holmese bude hezčí a zábavnější
zdroj: tisková zpráva

Nový případ Sherlocka Holmese bude hezčí a zábavnější

30. 4. 2013 18:34 | Téma | autor: Petr Poláček |

Chápu, že mnozí z vás mají sérii adventur s Sherlockem Holmesem v hlavní roli spojenou s podivným chováním detektivova asisenta Dr. Watsona, ale někteří z nás znají tyto hry i jako velmi solidní adventury. S chystaným dílem Sherlock Holmes: Crimes and Punishments vstoupí tato série do nové éry, když ne herně, tak technologicky. Tvůrci z Frogwares vyměnili vlastní engine za Unreal Engine 3, a tuto změnu si nyní veřejně pochvalují skrze video (v článku po rozkliku), nové obrázky a samozřejmě také informace. Co ale bude přechod na novou technologii znamenat pro nás, pro hráče?

V prvé řadě se prý dočkáme rozlehlejších, detailněji zpracovaných a drobnostmi naplněných lokací, což je fajn, ale kdyby to nemělo přinést tento efekt oproti poslednímu dílu, asi by nemělo smysl se do změny enginu vůbec pouštět.

Pro nás hráče se jako podstatný jeví slib tvůrců, že díky užití Unreal Engine 3 budou moci do hry zapracovat nové vyšetřovací mechanismy, které technologie v dřívějších dílech neumožňovala. Prý se na konto těchto změn budete cítit jako v kůži Sherlocka Holmese, což už je čistě marketingové tvrzení, protože Sherlock Holmes adventury jsem hrál všechny a pořád si o sobě myslím, že jsem Poláček, ne Holmes, potažmo herní kritik, ne detektiv.

...

Možná však tyhle proklamace na někoho fungují. Mně bude úplně stačit, pokud příběh bude detektivně napínavý, hádanky nebudou triviální, hra bude méně zabugovaná než poslední díly a nedohraju to celé za dvě hodiny. O tom už ale tiskovka nic nehovoří, takže se rozloučím s konstatováním, že hudba na technologické ukázce z Sherlock Holmes: Crimes and Punishments je docela s citem vybraná a nasazená.

Nejnovější články