V rozhovoru pro Polygon Hirshberg možnost vydání Destiny na PC komentoval slovy: „Hodila by se na PC, hodně o tom debatujeme a uvažujeme o tom. S ohledem na žánr a typ hry by to dávalo smysl.“
Vzápětí Hirshberg dodal, že bychom to neměli brát jako oznámení nebo potvrzení, protože: „Víte, vyvíjet hru pro PC je něco jiného, než ji dělat pro konzole. Chceme postupovat krok po kroku, neudělat nikde chybu a dosáhnout nejvyšší možné kvality. Ale vidím to stejně, ta hra by se na PC přirozeně hodila,“ potvrzuje obecný dojem Hirshberg, když zároveň uvedl, že bude možné přenášet uložené pozice z PS3 a X360 do PS4 a Xbox One verzí.
zdroj: Archiv
Důvodem je nejenom plán podporovat hru dlouho po vydání novým obsahem, ale hlavně záměr nabídnout v průběhu dalších deseti let (doba kontraktu Bungie s Activision) pokračování, která by měla hráčům umožnit, aby začali tam, kde skončili v díle předchozím.
Hirshberg též v rozhovoru pro Polygon připomíná fakt, na který se velmi často zapomíná. Navzdory solidnímu startu PS4 a Xbox One hraje drtivá většina majitelů konzolí ještě pořád na PS3 a X360. Proto by podle Hirshberga nebylo možné vydat hru s ambicemi typu Destiny pouze na next-gen platformách – finančně by se to ještě stále nevyplatilo, což je situace, která se jen tak rychle během pár měsíců nezmění.
Ohledně PC verze Destiny však snad změna stavu z "nevíme, možná" na "potvrzujeme" přijde velmi brzy. Destiny by se na PC vážně skvěle vyjímala.