V úterním streamu Hines odpověděl na otázku, jak zatím beta Falloutu 76 probíhá, „že se mají zeptat PC hráčů, jak to dneska jde. Ne moc dobře.“ Kupodivu za většinu potíží mohl BethesdaNet, který kvůli jakési chybě velkému počtu hráčů smazal 50GB složku se staženou betou, takže si ji museli stáhnout znovu. Což spousta z nich nestihla, protože servery běžely pouhé čtyři hodiny.
Problém s klientem by měl být už vyřešený a dnešní betatest díky němu bude dvakrát tak dlouhý, začíná v 19:00 a potrvá osm hodin. „Omlouváme se všem hráčům, kteří si hru museli stahovat dvakrát, ale musím vám říct, že to určitě nebude poslední problém, na který narazíme. Naším cílem ovšem je vyhladit je postupně všechny, což je koneckonců účelem celé téhle bety, řešíme problémy, ale zároveň chceme, aby se lidi bavili a užívali si hraní,“ kaje se Hines.
Smazaná herní data nejsou zdaleka jediný problém, který Fallout 76 provází. Hráči zjistili, že herní fyzika je vázaná na počet snímků za sekundu, a pokud si pomocí .ini souboru odemknete jejich počet a máte dostatečně výkonný počítač, zpřístupníte si tím vlastně speedhack. V singleplayeru by to nebyl takový problém, ale v multiplayeru, který by měl být pokud možno fér, jsou odlišné rychlosti pohybu jednotlivých hráčů znevýhodňující. Bethesda o problému už ví a na jeho odstranění prý pracuje.
Další plánované testy začínají pro PC hráče v sobotu 3. listopadu 22:00 našeho času a v neděli 4. listopadu zase v 19:00. Stejné časy platí i pro PlayStation 4 a Xbox One, kde v současnosti zřejmě narazíte na nejnižší počet neduhů. Plná verze Falloutu 76 na všech platformách vychází 14. listopadu.