Oním ředitelem je Julian Gerighty, který na Twitter napsal: „V Lyonu pracujeme na dalším díle Splinter Cell s @danhaynow a @romcamor. Už se nemůžeme dočkat E3!“ Pod zkratkami se skrývají další dva kreativní ředitelé Ubisoftu, Dan Hay a Roman Campos Oriola.
Working on the next #SplinterCell with @danhaynow and @romcamor in #Lyon.
— Julian Gerighty (@jgerighty) May 14, 2019
Can’t wait for #E3.
Crossover with #TheCrew2 with @_fergus_ :)
Only missing @GhostRecon and @Rainbow6Game - but on their way.#FarCry#ForHonor #TheDivision2 #RainbowSixSiege #GhostRecon pic.twitter.com/oiwMPTny9Y
Přijde vám to jako hodně bizarní způsob, jakým oznámit novou hru? Nejste sami, takhle se dneska marketing úplně nedělá. Kde jsou trailery, kde jsou bombastická prohlášení?
Ano, možná to je nějaká promyšlená, netradiční propagační kampaň, kterou nás chce Ubisoft navnadit na případné plnohodnotné oznámení. Stejně dobře se ale Gerighty mohl jen utweetnout, což naznačuje i jeho následná prosba, aby lidé jeho tweet nikde nesdíleli, protože „má průšvih“. Ale je zajímavé, že ho nesmazal.
Tiskový mluvčí Ubisoftu na celou situaci zareagoval s tím, že si Julian dělá srandu, protože takový Julian zkrátka je. „Vypadá to, že naši kreativní ředitelé se prostě baví. Nemáme žádná nová oznámení,“ bylo oficiální cestou řečeno PC Gameru.
Na Twitteru o pravdivosti „oznámení“ pochybuje i Jason Schreier – ano, ten novinář Kotaku, který je momentálně asi tím nejspolehlivějším zdrojem o vnitřních pochodech herního průmyslu. Přijde mu nadmíru podezřelé, že by na nové hře pracovali hned tři kreativní ředitelé Ubisoftu najednou, a kloní se tak k názoru, že jde o vtip.
Mně osobně připadá nepravděpodobné, že by Gerightymu nedošlo, jakou bouři takovým tweetem na internetu rozpoutá. A jak už jsem psal výše, ani po vypuknutí celého chaosu a publikaci mnoha článků po celém internetu svůj „vtip“ nesmazal. Opatrně a optimisticky tedy předvídám, že se nějakého oznámení na E3 přece jen dočkáme.