Postavy v Half-Life po pěti letech zase můžou mrkat
zdroj: tisková zpráva

Postavy v Half-Life po pěti letech zase můžou mrkat

30. 9. 2019 14:45 | Téma | autor: Šárka Tmějová |

Nebozí obyvatelé City 17 se kromě stáze a invaze mimozemšťanů museli donedávna potýkat ještě s jedním neobvyklým problémem: skoro pět let nemohli mrkat. Epidemie syndromu suchého oka v Half-Life započala v roce 2014, kdy mimo cutscény prakticky všichni zapomněli používat oční svalstvo. Až do minulého týdne. Taky teď obsesivně zvlhčujete své spojivky?

Mrkání ve světě Half-Life znemožnil před pěti lety update SteamPipe, kdy se všechny hry na Source enginu přesunuly na nový distribuční systém. Nepřirozeně upřené pohledy vás tedy v mezičase provázely ve všech dílech hry kromě toho úplně prvního. Možná ale přispívaly k bezútěšné atmosféře východoevropského města?

Dost pravděpodobně jste si utrpení místních kvůli vyschlým očím ani nevšimli, ale jakmile o tom víte, je to pořádně zneklidňující. Lidi, co nemrkají, jsou totiž divní. Někteří hráči přispěchali s neoficiálními patchi, nicméně Valve minulý týden konečně vydalo ten oficiální. Tak hlavně, že se nikomu nic nestalo!

Spolu s možností se po pěti letech konečně vyspat, flirtovat anebo prostě jen při konverzaci nevypadat jako psychopat došlo i na řešení nějakých těch podstatných problémů: Valve do Half-Life 2 přidalo pár chybějících zvuků, opravilo chyby s ukládáním i tu, při které se hráčům spouštělo Steam VR v době, kdy by nemělo.

Half-Life 3 to sice není, ale je hezké vědět, že se o tuhle značku i tolik let po vydání někdo stará ;)

Nejnovější články