Pravda o projektech Bohemia Interactive
zdroj: tisková zpráva

Pravda o projektech Bohemia Interactive

30. 1. 2002 10:50 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Během začátku tohoto týdne se na internetu rozhořela diskuse o tom, k čemu budou sloužit stránky na adrese IndependenceLost.com, které objevil mimojiné i Bojler z OperationFlashpoint.cz.

Abysme jen nepapouškovali cizí domněnky, zeptali jsme se včera dopoledne přímo našich zdrojů z Bohemia Interactive, kteří nám dali pár indicií k odhalení celé hádanky:

  • že Independence Lost není onen připravovaný Expansion pack (info) od Codemasters ani přímý nástupce Operation Flashpoint

  • že se jedná o projekt australského Seventh (člena stejnojmenné hudební skupiny, autorů pár skladeb pro Operation Flashpoint soundtrack), který je spolupracovníkem Bohemia Interactive a mimojiné vytváří mod Operation Vietnam
Večer pak přišel Vreco z BonusWebu s tím, co se dozvěděl po telefonu přímo od Marka Španěla, šéfa Bohemia Interactive Studia. Ten nechtěl nic konkrétního prozradit, jen řekl, že se jedná o jejich vlastní hru, která bude veřejnosti odhalena později. Vysvětlení těchto dvou na první pohled protichůdných tvrzení dnes přinesla Katka Opočenská ve svém článku pro Gamez.cz a jak se nakonec ukázalo, pravdu jsme měli jak my, tak BonusWeb:
    Skutečnost je taková, že Independence Lost není ani název pro chystaný Expansion pack k Flashpointu, ani druhý (utajený) datadisk ke hře, jak by se mohlo zdát. Marek Španěl nám prozradil, že Independence Lost (Ztráta nezávislosti) má spojitost právě s VBS1. Zda půjde o vlastní hru, či nějaký veřejnou formu VBS1 zůstává stále utajeno. Co se týče australského "komplice", který jako Seventh v celé historce figuruje, je situace daleko prostší, než by se mohlo zdát. Možná to někomu přijde zvláštní, ale věci se mají tak, že Bohemia Interactive Studio zřizuje právě v Austrálii svou pobočku. Její pracovní náplň bude zřejmě právě VBS1/ Independence Lost.
Na závěr je asi ještě vhodné připomenout, že tak jako každá jiná herní firma, i Bohemia Interactive vyvíjí současně několik titulů, z nichž některé nejsou prezentovány pro veřejnost a i když o nich máme další informace, nesmí se zatím publikovat. Důvod je prostý - takové hry jsou obvykle ve velmi ranné fázi vývoje, kdy ani jejich autoři neví, co z nich vznikne a navíc reálně hrozí změna jejich konceptu nebo třeba zrušení - nemá tedy smysl mást veřejnost s něčím, co ještě není úplně jisté. Obrázek zdroj: tisková zpráva

jd

Nejnovější články