Proč neměl Alan Wake otevřený svět?
zdroj: tisková zpráva

Proč neměl Alan Wake otevřený svět?

4. 5. 2012 16:30 | Téma | autor: Adam Homola |

Odpověď z titulku je jasná: protože do něj jednoduše nebylo co dát. Tvůrci z Remedy teď, po několika letech po vydání Alan Wake, prozradili časopisu Edge, že by hra působila příliš prázdně. Raději se tedy rozhodli zvolit lineární postup, než aby hráče nechali bloudit po prázdném prostředí, ve kterém by se nic moc nedělo. Příběh prý ale byl postaven na otevřeném světě, takže smysl by to dávalo jak po geografické, tak po chronologické stránce. Nakonec se tvůrci rozhodli nechat ve hře alespoň na pohled velké prostředí, aby měl hráč pocit, že se skutečně nachází v nějakém místě. Což se jim myslím povedlo.

Teď si představte, jak dlouho by jim vývoj trval, kdyby to měla být open world hra. Vyšel by vůbec první Alan do dneška, nebo by se na něm pořád dělalo? Už tak to trvalo příliš dlouho. “Řekli jsme si, že máme svět, který, a to si přiznejme, je vlastně docela prázdný. Najděme tedy zajímavá místa a od těch se odpíchneme dál a pojedeme tímhle směrem. Tak jsme to zužovali a zužovali, dokud to nepůsobilo dobře,” řekl pro Edge výtvarný ředitel Saku Lehtinen, jak reportuje VideoGamer. Tak nějak neoficiálně se ví, že kluci v Remedy kutí něco nového, zřejmě další díl. Třeba ten bude mít nějaké open world prvky.

Nejnovější články