Reklama na Bravia převedená do CryENGINE2
zdroj: tisková zpráva

Reklama na Bravia převedená do CryENGINE2

24. 2. 2008 16:16 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Pamatujete si reklamu na televizory od Sony s tisíci míčky spuštěnými z kopce v San Franciscu?

Pokud si pamatujete na oblíbenou televizní reklamu Sony na televizory Bravia s tisíci míčky, spuštěnými z jednoho z kopců v San Franciscu, asi zprvu nebudete věřit, že Cryteku se podařilo celou scénu zrekonstruovat v enginu. Nejde sice o nikterak ostrou či kvalitní nahrávku, přesto však s přihlédnutím k detailu a věrohodnosti celé scény opět nelze než smeknout: jsou to jedině ostřejší hrany aut, díky nimž lze rozeznat počítačovou napodobeninu od skutečné reklamy. A pak samozřejmě všem hráčům dobře známá slepice z Crysis, jíž autoři nahradili původního psa z reklamy.

zdroj: Archiv


CryENGINE2 - GDC '08 předváděčka

V druhé části nahrávky se pak představuje chystaný přídavný mód Vigilance pro Crysis. Jde o neveřejný tréninkový program pro profesionální vojáky s cílem naučit je hledat a zneškodňovat nastražené bomby IED (Improvised Explosive Devices).

Jak vidno, skončené konferenci GDC nedominovaly hry, ale především různé enginy, lovící nové zákazníky z řad herních vývojářů. Zatímco Epic před ohlášením Gears of War 2 stihl předvést několik novinek z upraveného Unreal Engine 3.5, konkurenční Crytek měl pro novináře a především potenciálním kupce CryENGINE2 připraveno několik druhů možného uplatnění. O tom, že se tato technologie hodí pro různé účely, všechny přesvědčily MMORPG The Day a Blue Mars.

Otázka do fóra: - který ze dvou zmiňovaných enginů učaroval vám?
zdroj: GT

levis

Nejnovější články