K odchodu zjevně nedošlo kvůli nějakým sporům, protože vyjádření obou stran jsou přátelská. Pratchettová děkuje celému studiu a dodává: „Myslím, že jsme udělali něco dobrého. Možná i trochu změnili tvář současných her. A to je sakra dobrý pocit,“ čímž naráží na návrat Lary jako silné ženské hrdinky, k níž se přidávají další – třeba Aloy z Horizon Zero Dawn.
Podle vyjádření Crystal Dynamics se Pratchettová rozhodla vydat za novými dobrodružstvími. „Rhianna byla klíčová během formování příběhu, jak Lara začínala, ještě v roce 2013. Během Rise of the Tomb Raider vytvořila hrdinku, jakou známe teď. Celý tým chce Rhianně poděkovat za její nasazení a neúnavnost v herní oblasti.“
zdroj: YouTube
Pratchettová pracuje v herním byznysu od roku 2004, přičemž mezi její prací najdete třeba příběhový koncept nového Thiefa, kompletní scénář původní Mirror’s Edge či příběh a spolupráci na scénáři Heavenly Sword. Za připomenutí také stojí, že v Levelu 269 (viz článek) si s ní můžete přečíst rozsáhlý rozhovor.