Nadějnou zmínku vypustil ze svých úst senior designér Michal Brinker v rozhovoru pro Finder. Na dotaz, jakou šanci by měl člověk, který by si chtěl na něco takového vsadit peníze, odpověděl Brinker 50:50. Prý mají ve studiu spoustu vývojářů, kteří další díl Legacy of Kain chtějí dělat, a vždycky to čas od čas přijde na přetřes, ale z neznámých důvodů už pak nedojde na realizaci.
Crystal Dynamics mohou být sice sebevíc pro, ale nakonec záleží na vydavateli Square Enix, který tvůrce Legacy of Kain vlastní. A těm se zatím do klasického upírského dobrodružství investovat nechce, nebo spíš nechtělo. Vydavatel tak mezitím zkouší štěstí s multiplayerovou akcí Nosgoth ze stejného světa, ovšem už pod taktovkou vývojářů z Psyonix Studios.
Nosgoth toho má s původními hrami pramálo společného, minimálně co do struktury a hratelnosti. Návaznost na původní svět je pouhou chabou záplatou, která nový díl Legacy of Kain nenahradí. Přesto nějaké neúspěšné pokusy v minulých letech proběhly: vývojáři ze studia Cilmax pracovali na singleplayerové hře Legacy of Kain: Dead Sun, ale tu Square Enix zrušila v roce 2012... bohužel, bohudík, těžko říci.