Na obálce se na vás šklebí příšera z BioShocku a uvnitř najdete další z řady článků o této hře, kterou zdá se kolegové nenechají na pokoji jediný měsíc. Není se ale co divit, tentokrát jde o zajímavé interview s tvůrcem Kenem Levinem. Z dalších preview stojí za zmínku třeba Sacred 2 s odhalením nové rasy a rozhovorem. Časopis také přináší téma o problematice reklamy ve hrách a reportáž z výstavy herních automatů v Londýně – oboje najdete mimochodem i v pořadu SCORE Live, kterému dominují velké videorecenze Test Drive Unlimited a Resident Evil 4. Čímž jsme se plynule dostali k textovým recenzím, kterých tu je celkem 19. Vedle už zmíněné dvojice můžeme jmenovat například Supreme Commander, Infernal, Sims 2: Roční období, Vanguard, Maelstrom, Frontline: Kursk, War Front nebo Europu Universalis III. Ukázku jsme vybrali z recenze Resident Evil 4:
-
Celá hra je do značné míry založena na tom, že kromě prostého střílení mezi oči využíváte okolní prostředí a slabiny svých protivníků. Obligátní sudy s benzínem, které po zásahu explodují, jsou všude, ovšem žebřík, který skopnete zrovna v okamžiku, kdy se na něj drápou čtyři obludní vesničané, už ne. Připravili tu na vás pasti? Nalákejte je do nich! Obklíčili vás v seníku? Zapalte ho a zmizte. Veškerá hratelnost padá strmě dolů s ovládáním. Grafika vypadá na PC letitě, navíc některé efekty z GameCube verze chybí, ale sper to čert – ovládání je jádro problému a nebýt zmršené, dali bychom Resimu devadesát, ať vypadá, jak vypadá. Nemotorná hra na gamepadu nevadí jenom těm, kdo hrají akční střílečky na konzolích běžně a mají je rádi. On je problém ve skutečnosti asi složitější, než se na první pohled může zdát – hratelnost Resident Evilu 4 je už z principu pomalejší. Ve hře nejenom chybí úkroky a skákání, vy se dokonce musíte zastavit, chcete-li střílet. K tomu si přičtěte pomalé nepřátele a vcelku malé lokace a bude vám jasné, že klasická kombinace W, S, A, D a myš by s tempem hry notně zamávala... [více v recenzi Resident Evil 4 ve SCORE]