Obálková hra Need for Speed ProStreet je přetřásaná na šesti stranách a protože šéfredaktor Honza Modrák navštívil přímo vývojáře v kanadském studiu EA Black Box, má informace přímo od pramene - včetně rozhovoru a vlastních dojmů z hratelné verze. Ostatně, posuďte sami z ukázky:
-
Měli jsme možnost ProStreet v „surovém“ nastavení bez zapnutých asistencí zakusit a musíme potvrdit, že je taková jízda skutečně náročná, vyžaduje neustálou pozornost, pečlivou volbu jízdní dráhy a rozvážné používání plynu a brzdy (bohužel jsme v prezentační verzi byli na trati sami, ale autoři slibují adaptivní AI počítačem řízených konkurentů). Brzdná dráha je na poměry Need for Speed nečekaně dlouhá a auto jde mnohem snadněji do smyku. Velkým přínosem je i zmíněné poškození, které se liší podle materiálu a součástek a skutečně má zásadní vliv na vaši jízdu. Vrchol pak přišel, když jsme se dostali do hodin - zpoza pneumatik se objevila oblaka kouře, která se postupně zvětšovala a brzy jsme neviděli doslova na krok. Vypadají lépe než snad v jakékoliv jiné hře a opravdu bychom nechtěli začínat závod jako poslední – viditelnost na startovním roštu je v takovém případě obvykle mizivá... [více v dojmech z NFSPS ve SCORE 161]
Na dvou DVD discích na vás vedle demoverzí a SCORE Live (tentokrát výjimečně s prodlouženou stopáží) jako obvykle čekají čtyři plné hry, vesměs v českých verzích – hvězdný Richard Burns Rally (92%, 2004, jedna z nejrealističtějších závodních her vůbec), budovatelská strategie Locomotion (83%, 2004, vylepšený nástupce slavného Transport Tycoonu), známá česká detektivní adventura Posel Smrti (90%, 2003) a logický rychlík Pusher. SCORE 161 bude v prodeji od čtvrtka 21. června.