Samotný milion dolarů zajistil, že se tým vytvoří ještě extra čtyř až pětihodinovou kampaň. Nicméně s dalšími vybranými penězi už tým hodlá zacházet střízlivě a neslibovat hory doly, tím spíš, že do konce kampaně chybí jen den. „Náš cíl je stejný jako byl v prvním dnu projektu – vydat co nejkvalitnější Shadowrun hru, jakou zvládneme. Na našem projektu jsme pracovali tvrdě, jasně jsme stanovili náš cíl a tohoto původního plánu se budeme držet, i když kolem nás bouří nadšení a entusiasmus Kickstarteru.“
Jednoduše si to můžete vyložit tak, že tým najednou neoznámí, že zkusí hru udělat ve 3D s realtime boji s možností pauzy. Harebrained už mají předchozích titulů zkušenosti co a jak dlouho jim bude trvat a co vše se může pokazit u zvolených cílů, které komunita svým financováním překonala. Dokazuje to i prohlášení, co bude s částkou nad milion.
„Jak už jsme několikrát říkali, žádný plán nepřežije první kontakt s nepřítelem. Proto další peníze, které jsme vybrali vyčleníme na vypořádání se s problémy, které na nás vyskočí během produkce. Dáme je do rozpočtu na testování. Dáme je na pizzu a bagely (a zdravé jídlo) týmu, který si může upracovat své pozadí, aby vytvořil co nejlepší hru. A pokusíme se do hry ještě dostat pár drobností, které jsme předtím vyškrtli, ale neptejte se jakých, neřekneme vám to.“
Má tedy cenu ještě na kickstarter Shadowrun: Hong Kong přispívat? Pokud víte, že si chcete hru pořídat, pak určitě, protože ji díky tomu dostanete za solidní cenu, případně se dostanete k několika kódům i pro kamarády a dalším bonusům a samozřejmě i právě on minikampaň pro backery.