Nápad vytvořit hru simulující provoz golfového hřiště vznikl před pár lety během diskuse mezi dvěma legendárními herními designéry - Sidem Meierem (autor Civilizace) z Firaxis Games a Willem Wrightem (tvůrce SimCity, Sims) z Maxisu. Slovo dalo slovo, Sid Meier si od Maxisu vypůjčil momentálně hodně ceněnou značku "Sim" do názvu a ve výsledku tu máme titul, který se dost podobá Rollercoaster Tycoonu na straně jedné (isometrický pohled na krajinu), a The Sims na straně druhé (herní interface). Více se o Sid Meier's Sim Golfu dočtete v našem článku, který vznikl na základě hraní demoverze (41 MB):
-
Velmi zajímavou součástí hry je klubový golfista. Tomu můžete podobně jako v The Sims upravovat zevnějšek z předem připravených tváří, oblečků, košil a podobně. Dále ho můžete přejmenovat, což doporučuji, poněvadž původní jméno - Gary Golf, je dost suché :-) Co mne zaujalo nejvíc, je jakýsi RPG prvek přítomný v této části hry. Vlastnosti a golfové umění tohoto hráče je rozděleno do několika kategorií (drajvy, puttery na greenu, různé další typy situací a úderů včetně důležitého štěstí) a hráč se v těchto kategoriích může postupně zlepšovat trénováním s normálními návštěvníky (uchazeči o členství)... [více]