Příspěvek začíná omluvou nad stavem věcí v minulých měsících a vysvětlením, že autorům jednoduše přerostl projekt a jeho úspěch přes hlavu. Oovee nyní slibují, že na Spintires budou pracovat svědomitěji a vývoj bude probíhat strukturovaně. Vedle toho se v prohlášení rovněž můžeme dočíst, že Oovee spor se jmenovaným programátorem urovnalo a podobné problémy se už neobjeví.
Jednou z výtek hráčů bylo například i to, že vývojáři nebyli schopni adekvátně reagovat a komunikovat na řadě komunikačních kanálů a sociálních médií. Odpovědí je ubezpečení, že komunikace bude od nynějška probíhat v podstatně větší míře a bude napříč regiony v odpovídajícím jazyce.
zdroj: Archiv
Změní se rovněž způsob testování hry, na kterém se budou moci nově podílet i hráči. Testování nových verzí hry bude interně ve studiu probíhat na dvou úrovních - v té první se odladí ty největší nedostatky, ve druhé pak již jen půjde o prosté vyladění hry.
Vedle toho si ale hráči budou moci v rámci Steamu vyzkoušet experimentální verzi hry. V té hodlají autoři testovat novinky, které na základě případné pozitivní reakce hráčů mohou dorazit i do plné verze Spintires. Celkově tak vzniknou tři verze - stabilní "plná", experimentální a větev nabízející předešlé buildy hry.
V té stabilní autoři slibují přinášet aktualizace pokud možno každý měsíc. V jedné z těch prvních velkých se hráči dočkají již dříve slibované podpory modifikací. Ti šikovnější se tak budou moci ve hře konečně vyřádit i jinak, než pouze pasivním způsobem. K vydání by mělo dojít během dubna. Květen se pak ponese ve znamení pohledu z kabiny. A to nejlepší na závěr - úspěch hry vzbudil chuť po něčem větším a Oovee již nyní slibují, že se v budoucnu přijde pokračování Spintires, jež bude, pochopitelně, "ve všech ohledech větší a dospělejší hrou."