Za poslední dva týdny, tedy od vydání Apex Legends, stoupla návštěvnost produktové stránky Apex Construct na Steamu o pohádkové 4 000 %. Za týden se jí v Číně prodalo víc kopií než předtím na celém světě za téměř rok. Částečné shodě názvů nepomáhá ani fakt, že obě hry mají poměrně dost podobná loga.
Manažer pro komunikaci Fast Travel Games, Andreas Juliusson, se touhle kuriózní historkou pochlubil na Redditu. Přiznává, že velká část hráčů, která si Apex Construct koupila v domnění, že si pořizují free-to-play Legends, si zřejmě zažádá o vrácení peněz, ale kdo ví – třeba z fanoušků battle royale Construct vychová nadšence pro virtuální realitu. Spousta negativních recenzí od čínských zákazníků, kteří mají pocit, že je vývojáři podvedli, tomu ovšem zatím nenasvědčuje.
zdroj: Archiv
Apex Legends na Steamu nenajdete ani u nás, v Číně si ho kvůli specifické legislativě pro multiplayerové tituly nemůžete zahrát ani na Originu. Respawn už nicméně jedná s technologickým gigantem Tencentem, který by Apex Legends otevřel obří východní trh s dalšími desítkami milionů potenciálních hráčů. I bez Číňanů jich ale do minulého týdne stihl nasbírat 25 milionů a stále roste.