Tvůrci ze Square Enix oznámili, že PC port Chrono Trigger dostane v nadcházejících měsících řadu patchů, které ty nejpalčivější problémy opraví. Vývojáři mají v plánu hru na PC podporovat, neustále ji ladit a nakonec ji dostat do fáze, kdy se za ni nebudou muset stydět, což je bohužel aktuální stav.
První patch by měl dle slov tvůrců přijít už v první polovině dubna a jeho největší změnou bude možnost přepínat mezi aktuální grafikou „ve vysokém rozlišení“ (jak to tvůrci hezky popsali v oznámení na Steamu) a původním grafickým stylem hry. Právě ošklivě máznutá grafika byla jedním z nejviditelnějších a nejožehavějších problémů PC portu Chrono Trigger.
Možnost přepínat grafiku nebude jediným vylepšením prvního patche, nicméně na kompletní seznam změn si budeme muset počkat až na jeho vydání. Společně s tím Square Enix také oznámil prodloužení dostupnosti limitované edice až do konce dubna.
zdroj: Archiv
Na jednu stranu je taková podpora hezká a je vždycky příjemné, když si vývojáři či vydavatel uvědomí přešlap a snaží se věci napravit. Na druhou stranu je fascinující vidět, že někomu ve Square Enix přišlo vydání takového portu naprosto v pořádku.
Japonský vydavatel si mohl ušetřit ostudu a šrám na reputaci u svých fanoušků na PC. Opravdu nešlo vydání PC portu alespoň o něco odložit a pokusit se ho vydat hned napoprvé pořádně a tak, jak by si špičkové RPG zasluhovalo? Očividně ne, ale když už jsme se dostali až sem, je fajn vědět, že si to uvědomil i Square a hodlá vše napravit. Lepší pozdě nežli nikdy.