Telltale Games zažívají zlaté časy, které začaly s vydáním The Walking Dead. Od té doby přináší na základě stejného modelu nové a nové epizodické tituly, které u hráčů bodují a je jedno, k jaké sérii patří. Drsnou noirovou pohádku The Wolf Among Us, exkurzi na Pandoru v Tales from the Bordelands, příběh rodu Forresterů z Game of Thrones doplní příběhová Minecraft: Story Mode a jak se zdá, konečně i něco přímo z hlav Telltale. Byť myslím, že Minecraft bude také hodně původní, protože příběhu v původní hře mnoho nenajdete.
„Jsme nadšení, že můžeme pokračovat v růstu a přinášet naši příběhovou zábav další generaci digitálních médií napříč tisícem různých zařízení. Naší největší prioritou je starost o prostředí, kde nejtalentovanější a nejkreativnější vypravěči v tomto odvětví pracují po boku těch největších partnerů. Už nyní pracujeme na některých z největších značek v průmyslu, a když k tomu přidáte další neoznámená partnerství a naší chystanou původní hru, je jasné, že Telltale čekají skvělé časy. Máme před sebou víc a víc možností, jak inovovat,“ vysvětluje Bruner.
zdroj: Archiv
Je naprosto zbytečné hádat, o jakou novou značku půjde, ostatně proto je původní, maximálně můžeme tipovat, zda půjde o sci-fi, fantasy, detektivku... Zajímavější je zamyslet se nad tím, jaká neoznámená partnerství ještě Telltale mají v zásobě. Tady už můžeme nechat fantazii plně rozlétnout. Co třeba hra, která se točí kolem zápletky Breaking Bad? Nebo čínské Příběhy Tří říší?
Vypravěčský systém Telltale jde naroubovat prakticky na cokoliv, snad s výjimkou adaptace akčního filmu Arnolda Schwarzeneggera. Evokuje to ale jeden ze dvou hlavních problémů, kterým musí Telltale čelit. Vlastní značka neponese slavné jméno, má se opírat jen a pouze o jméno Telltale a nejsem si jistý, nakolik něco podobného může u široké veřejnosti fungovat.
zdroj: Vlastní
Druhým problémem je pak Brunerem zmíněná inovace. Systém, který Telltale používá, se dříve nebo později musí ohrát. Nutně potřebuje čerstvou krev do digitálních žil, která přinese svěží vítr. Plus by studio potřebovalo přidat na rychlosti vydávání epizod, protože čím více titulů bude studio zároveň vydávat, tím více hrozí různá zpoždění.
Seriály, jejichž formát studio kopíruje, mají odstup dílů týden, dva, v extrémním případě (svátky) tři. U aktivní zábavy, jakou je hra, kdy často musíte v dialozích reagovat na základě znalostí z předchozího dílu, je dolování z paměti „kdo je tohle a co chce?“ po dvou měsících spíše otravné.
zdroj: Vlastní