The Outer Worlds není obří sandbox, ale příběhové RPG na méně než 40 hodin
zdroj: tisková zpráva

The Outer Worlds není obří sandbox, ale příběhové RPG na méně než 40 hodin

11. 2. 2019 11:56 | Téma | autor: Václav Pecháček |

Počítačové hry se můžou celkem snadno stát obětí svého vlastního hypu. Je těžké naplnit očekávání, když lidé vyhlížejí zázraky. Dá se tomu vyhnout třeba po způsobu střílečky Apex Legends, která se vykašlala na nějakou kampaň a jednoho dne prostě vyšla, anebo lze zvolit taktiku studia Obsidian. To pečlivě a srozumitelně vysvětlilo, že RPG The Outer Worlds nebude otevřený svět se stovkami hodin hratelnosti, jak si mnozí nedočkaví fanoušci mysleli.

Game Informer si k rozhovoru ulovil oba ředitele celého projektu, Tima Caina a Leonarda Boyarskyho, a z jejich slov budou zklamaní všichni, kdo by v The Outer Worlds rádi viděli nové Elder Scrolls. Půjde totiž o příběhový zážitek, nikoli sandbox, a to s přibližně podobnou délkou jako Knights of the Old Republic 2, nebo spíš ještě o něco kratší.

Podle How Long to Beat vychází průměrné dohrání druhého KotORu asi na 40 hodin, což by odpovídalo slovům vývojářů. Ti opatrně souhlasili s hypotézou, že hru bude možné dohrát za „15–40 hodin“, samozřejmě v závislosti na herním stylu. Kdo se rád plíží, užije si delší dobrodružství než vesmírný Rambo.

První průchod by ale pro většinu hráčů nemusel být tím posledním. Obsidian myslí na opětovné hraní a příběh se různě větví v závislosti na vašich rozhodnutích, takže si pak můžete dát hru ještě jednou od začátku, zkusit jiné volby a zažít zase něco trochu odlišného.

Kdo čekal další obří sandbox, ten bude ze slov vývojářů možná otrávený, ale dnešní herní trh je plný výtečných alternativ. Naopak skvělých příběhových RPG postupně ubývá, takže nakonec jsou to možná dobré zprávy. Pokud tedy The Outer Worlds budou skvělé, což se dozvíme koncem roku na PC i konzolích.

zdroj: Archiv

Nejnovější články