To nejlepší z Games.cz - deskovky a Nintendo Labo
zdroj: tisková zpráva

To nejlepší z Games.cz - deskovky a Nintendo Labo

29. 4. 2018 16:40 | Z redakce | autor: Redakce Games.cz |

Tenhle týden nám hezky začal, a ještě lépe skončil. Hned v pondělí jsme pustili ven vůbec první BoardGame Club – speciální video podcast o deskových hrách s odborníky, čímž se nám po nedávném spuštění Hardware Clubu rozšířil počet Clubů už na tři. Na závěr týdne jsme pak pro jednou taky vyrazili z redakce ven a vyzkoušeli jsme si Nintendo Labo. Stavěli jsme, hráli jsme si s klavírem, rybářským prutem, motorkami… A bylo to fajn.

Recenze

Nezapomeňte také na náš newsletter, ve kterém můžete dostávat pravidelnou dávku toho nejlepšího z Games.cz rovnou do své emailové schránky:

games-odebiratnovinky_button zdroj: tisková zpráva

Hardware

AMD Ryzen 3 2200 G v základní desce
Herní testy a přetaktování APU Ryzen 5 2400G a Ryzen 3 2200G
Novým procesorům s integrovanou grafikou AMD Raven Ridge jsme už věnovali samostatný článek, ale protože jsme dostali možnost si nová APU řádně otestovat, můžeme se na jejich výkon podívat trochu podrobněji. Zaměřili jsme se především na herní testy integrovaného čipu Vega a nezapomněli jsme ani na přetaktování.
asus-strix-fusion-500
Test sluchátek – ASUS ROG Strix Fusion 500
Na začátku tohoto roku uvedl Asus na trh novou řadu herních headsetů ROX STRIX FUSION. V prodeji jsou prozatím dva modely – 300 a 500. Nejvyšší varianta s označením 700 ještě dostupná není. Sluchátka jsou cílena na střední až vyšší třídu hráčů, kteří touží po stylově vyvedeném headsetu s možností kvalitního poslechu hudby. Novinka má konkurovat headsetům od Razeru či Corsairu, se kterými soupeří jak kvalitou a nabízenými vlastnostmi, tak i cenou. My se společně podíváme na ten prostřední z řady – USB headset FUSION 500.
Acer Predator XB271HK
Jak se hraje ve 4K na 27 palcích? Test monitoru Acer Predator XB271HK
Acer Predator XB1 je herní monitor s G-Sync, který při své úhlopříčce 27" nese vysoké rozlišení 4K (3840 × 2160 px), což stále ještě není běžný parametr. Hustota pixelů přes 160 DPI byla donedávna doménou především profi monitorů, mainstreamové 27" se nejčastěji zastavovaly na rozlišení QHD (2560 × 1440 px). Desktopové monitory v tomto ohledu teprve dohání notebookové displeje, kde je přes 160 DPI (například Full HD na 13" displeji) již běžnou záležitostí. Jak vypadá evoluce v podobě Acer Predator XB271HK?

Novinky

Hearthstone: The Witchwood
Monster Hunt rozšiřuje Hearthstone o nové hrdiny s nevídaně mocnými schopnostmi
Když jsem prvně viděl, co se do Hearthstonu chystá s rozšířením The Witchwood, hlasitě jsem polkl, vykulil oči a dočista se vyděsil. Worgeni, co se vám v ruce přeměňují v lidi a zase nazpátek! Strašidelný les plný nepředstavitelných monster! A uprostřed toho všeho, jako velký hnusný pavouk v síti, zlá čarodějnice. Ještě že budou hráči moct celému tomu hororu učinit přítrž v novém singleplayerovém příběhovém módu Monster Hunt.
Detroit
Quantic Dream žaluje francouzská média kvůli reportážím o špatném pracovním prostředí
Práce na filmové adventuře Detroit: Become Human je ukončená, hotová verze se vrývá do povrchu Blu-ray disků, za měsíc se chystá plné vydání, a vývojáři z Quantic Dream se to rozhodli náležitě oslavit. Zaprvé vydali demo s první scénou ve hře zvanou Rukojmí, kterou jste už měli možnost vidět v ukázkách. A zadruhé se plácli přes kapsu, zaplatili právníky a zažalovali dvě francouzská média v reakci na jejich negativní články.
The Legend of Bum-bo
Tvůrce The Binding of Isaac a Super Meat Boye ještě letos vydá novou hru
Málokdo by čekal, že příští projekt Eda McMillena, tvůrce geniálního a prapodivného The Binding of Isaac, bude obyčejný. A on taky obyčejný není, i když v úplném základu se jedná o prosté, stokrát ohrané spojování čtyř symbolů. Ale už jen unikátní grafika by The Legend of Bum-bo dokázala oddělit od plev, a to ji podporuje ještě příběh, RPG prvky a tahový soubojový systém, který je složitější, než by se mohlo na první pohled zdát.
Total War Saga: Thrones of Britannia
Série Total War potřebuje zajímavější zasazení než antiku a středověk – klidně i další fantasy
Pozor! Tohle je přepadení. Konkrétně tedy únos. Tenhle článek se měl původně zabývat novým atmosférickým trailerem na Total War Saga: Thrones of Britannia, který je sice hezký a podpořený muzikou, co chytá za duši, ale to je asi tak všechno, co bych k tomu řekl, takže prostor radši využiju ke svým vlastním podlým účelům, hlavně tedy zvrácené úvaze, jaký Total War bych v budoucnu viděl nejraději.
Frostpunk
Zima, hlad a dětská práce. Právě vydaný budovatelský survival Frostpunk umí nalákat
A přece jsme se dočkali. Tvůrci jedné z mých vůbec nejoblíbenějších her This War of Mine vydali další depresivní počin, který se ve vás pokusí vyvolat zmar a pochybnosti o vašem lidství. Budovatelská strategie Frostpunk otestuje vaše vůdcovské schopnosti spalujícím mrazem, sžírajícím hladem a věčně nespokojenou komunitou posledních lidí na Zemi.
StarCraft II: Legacy of the Void
Po devíti letech od oznámení se do „placených modů“ pouští i Blizzard
Můžeme tomu říkat placené mody, ale nebudeme přesní. Jako univerzálně pochopitelná zkratka nám ovšem placené mody poslouží asi lépe než volitelné, uživateli vytvořené mapy. StarCraft II si totiž oficiální cestou nenamodujete, ani kdybyste se na hlavu stavěli, ale vlastní mapy, ty si do něj vytvořit můžete. A právě o nich, respektive o jejich prvních placených vlaštovkách, bude dnes řeč.
Two Point Hospital
Pacienti i doktoři budou mít v Two Point Hospital vlastní osobnost
Theme Hospital nikdy nedostala pořádného nástupce, ale to se brzy možná změní. Jestli měla nějaká hra největší šanci na pomyslný titul krále nevážných nemocničních simulací, je to chystaná Two Point Hospital. Nejenže zatím vypadá po všech stránkách minimálně adekvátně, má taky osobnost. A právě o ní se teď tvůrci z Two Point Studios rozpovídali.
Pillars of Eternity II: Deadfire
Pillars of Eternity II: Deadfire plánuje tři rozšíření včetně výletu do záhrobí
Hry jsou služby, nikoli jednorázové produkty, to už dneska ví každý malý kluk. Doba cédéček je fuč, nahrazená érou digitální distribuce a možnosti kdykoliv bez varování hru upravit nebo do ní něco přidat, a to se týká dokonce i klasických příběhových RPG. Pillars of Eternity II: Deadfire jde s dobou a už před vydáním se dělí o plány na trojici DLC, která vás zavedou na neprozkoumané ostrovy kdesi v hlubinách piráty prolezlého oceánu.
Conan Exiles
Conan Exiles láká záběry z hraní na bohyni smrti a chtíče
Odpočet do data vydání se nezadržitelně blíží k nule. Survival Conan Exiles vychází již 8. května, a jak vás informoval Adam ve svém článku, hra po ukončení předběžného přístupu zhruba dvojnásobně naroste. Celkem se můžete těšit na dobrodružnou pouť napříč čtyřmi odlišnými prostředími, jimž se věnuje nové video.
Shadow of the Tomb Raider
Laru Croft v Shadow of the Tomb Raider čeká déšť, záplavy a stoky
AKTUALIZACE: Pohyblivé obrázky se nakonec přece jen ukázaly. Pěkný cinematický trailer "Konec začátku" na vás čeká, jen co otevřete článek. Krom toho se provalila chystaná speciální edice se season passem. Cituji: "7 hrobek, 7 zbraní, 7 outfitů, 7 dovedností a vedlejší příběhové mise, dále 3 dodatečné zbraně a outfity". Z magických čísel chybí už jen dvanáctka. Slečna Croftová se v Shadow of the Tomb Raider vypraví do Mexika. To aspoň vydedukoval Aleš z teaser traileru, s nímž se vývojáři pochlubili minulý měsíc, a dnes dorazila další várka obrázků, tentokrát ovšem statických, nikoli pohyblivých. To ale nevadí, protože nám stejně řeknou něco o Lařině příštím dobrodružství. Například to, že na obrazovce kromě hlavní hrdinky uvidíte i jiné krásné útvary, třeba působivou, měsíčním světlem a deštěm zalitou zátoku.
3067808-gameplay_overwatch_lootboxes_20160524a-1
Belgická herní komise označila loot boxy v Overwatch, FIFA 18 a CS:GO za gambling
Belgická herní komise se vrátila a tentokrát rozhodla naprosto jasně, navíc s velmi konkrétními postihy. Její úředníci se usnesli, že ve třech hrách jsou loot boxy zpracovány jako gambling a proto porušují tamní zákony. Konkrétně jde o Overwatch, FIFA 18 a Counter-Strike: Global Offensive.

Videa

novehry
Nové hry, které vyjdou v příštím týdnu
Ano, je to Jízdní řád, ale už to vlastně není Jízdní řád. V následujících týdnech uvidíte v tomto formátu několik změn a experimentů, které začínají tím nejprostším, tedy změnou názvu na ten, který vše jasně říká. Zkusíme také, zda vám sedne kratší stopáž videa, v němž si, jako obvykle, můžete prohlédnout hry, které vyjdou v následujícím týdnu. Klidně se ale s námi podělte o názor a řekněte, zda vám v takovém přehledu něco chybí. Za videem jako obvykle stojí Honza Vondrášek, který jej sestříhal a namluvil.
BGC1
BoardGame Club #1: Deskovky a digitální svět s Honzou Vaněčkem
Před několika týdny jsme si do Fight Clubu #365 pozvali našeho autora alladjexe, který se nevěnuje videohrám, ale deskovkám. Sice jsme se zapomněli pobavit o něčem digitálním, ale zpětná vazba od vás nám potvrdila, že i o stolní hry je zájem. Neváhali jsme a přichystali další pořad z rodiny Clubů, tentokrát čistě o deskovkách. Dámy a pánové, připojte se k nám v historicky prvním BoardGame Clubu.
gamesplay_xcom2
LongPlay – XCOM 2: War of the Chosen #1: redakční masakr začíná
XCOM 2: War of the Chosen. Výborné rozšíření pro výbornou hru. A taky nástroj, který nám v následujících týdnech virtuálně zmasakruje celou redakci. Do nového LongPlaye jsme si vytvořili vojáky nejen podle nás, ale i podle lidí z okolí redakce, a až v nekompromisním simulátoru zkázy vychcípáme my, přijdete na řadu vy.
poutaky
Fight Club #372: Festivalová sezóna s Michalem Berlingerem
Jako každý týden se vrací náš pravidelný podcast Fight Club, v němž tentokrát přivítáme hosta, jímž je Michal Berlinger. Ten patří mezi členy studia Amanita a ve Fight Clubu představí svůj titul Hravouka. Společně a s ním ve studiu zasednou Pavel Dobrovský, Petr Poláček a Aleš Smutný. Pavel mimo jiné popovídá o tom, co zajímavého se událo na mezinárodní konferenci Reboot.
gamesplay_farcry
GamesPlay – Far Cry 5 – kooperace Honzy a Gábiny
Zatím poslední díl populární série Far Cry jsme sice už v GamesPlayi ukazovali, nicméně to byla kampaň pro jednoho. Neméně důležitou součástí (a někteří by řekli i klíčovou) hry je i kooperace, která může kompenzovat občas rozpačité vyprávění a případný stereotyp osamoceného projíždění se po Montaně. Ostatně, vždy platilo, že ve dvou se to lépe táhne. Jak to platí ve Far Cry 5 vám ukáží Honza Olejník a Gábina Šuterová, kteří už „pár“ hodin v co-opu téhle hry strávili.
retro_gta
Retro GamesPlay – Grand Theft Auto
Jedenadvacet let uplynulo od vydání prvního dílu slavné série Grand Theft Auto, což se zdá být až neuvěřitelné. Ale pak se vlastně stačí podívat na obrázky a uvědomíte si, že od první hry, kde jste viděli svého hrdinu shora v ryze 2D stylu, urazila série k třem „hrdinům“ brázdícím ulice San Andreas hodně dlouhou cestu. Časem i stylem. Ale ti z nás, kteří vzpomínají na jedničku, ví, že vlastně v jádru se princip tolik nelišil. Pořád to bylo především odreagování se u nepříčetné akce a chaosu v ulicích.

Nejnovější články