To nejlepší z Games.cz - půlku redakce zaměstnává středověk, půlku všechno ostatní
zdroj: tisková zpráva

To nejlepší z Games.cz - půlku redakce zaměstnává středověk, půlku všechno ostatní

24. 2. 2018 16:30 | Z redakce | autor: Redakce Games.cz |

Půlka redakce je až po uši zavrtaná v Kingdom Come: Deliverance, zatímco druhá půlka se snaží stihnout všechno ostatní. Dobře, zase takhle dramaticky to u nás nevypadá, ale je pravdou, že někteří členové redakce začínají v novém českém RPG atakovat vyšší desítky hodin. Ostatní zase atakují nepřátele v Bayonettě na Switch, trénují Hitmana na LongPlay, hrají datadisk pro Civilizaci, nebo se těší na nadcházející pecky. Jednoduše se tu nenudíme a věříme, že i vy máte co hrát. A pokud ne, vězte, že za chvílí vychází další česká hra – roztomilý Chuchel.

Recenze a články

Asus ROG Zephyrus
Asus ROG Zephyrus: test notebooku s GTX 1080 v Kingdom Come a dalších 12 hrách
Do redakce se nám dostal vskutku zajímavý hardwarový kousek. Jde o jeden z prvních notebooků s technologií Max-Q, což je inovovaný návrh chlazení z pera Nvidie, který by měl umožnit osadit i velmi výkonné komponenty do tenkého těla. Asus ROG Zephyrus GX501VI je toho důkazem: procesor i7-7700HQ a grafický čip GeForce GTX 1080 v šasi s výškou pouhých 17,9 mm. Kolik toho notebook dokáže z GTX 1080 vymáčknout, otestujeme na 13 hrách včetně Kingdom Come: Deliverance.
Antihero
Antihero – recenze
Od posledního Thiefa už zase utekla spousta let, a s jakou kradmostí se zahalený zloděj zjevil, tak zase zmizel. Přitom je to tolik lákavé téma, které si zaslouží další díl, ale klidně i nový přístup v jiném titulu jiného studia. To se samozřejmě děje, ovšem většinou jen na poli malých indie her. Do této kategorie spadá nyní již i „deskovka“ Antihero, která na umění zlodějství nahlíží z docela jiné perspektivy. A není to tak dobré, jak to na první pohled vypadá.
deskovky essen
Deskové hry - pár perel z Essenu
Už je to pár měsíců, co se banda 182 tisíc návštěvníků vypravila poctít svojí přítomností hráčskou Mekku, veletrh Spiel v Essenu. Bude to chtít nějaký hřmotný argument, abych se po takové době mohl vytasit s článkem ohlížejícím se do takhle dávné minulosti. Jenže já k tomu samozřejmě důvod mám; síly a rázu Thórova kladiva! Jedna ze zajímavých věcí, kterou se deskové hry od svých počítačových protějšků výrazně liší je setrvačnost. Videohra vyjde. Fanoušek stižený chorobnou nespavostí ji schroustá do druhého dne, ještě o to natočí video a jdeme si dát další kousek. U deskových her je to ovšem proces poněkud obtížnější.
battalion
Battalion 1944 - dojmy z hraní
Rok se s rokem sešel a máme tady další nápodobu starých dílů Call of Duty, která vzývá nostalgii a hardcore hratelnost. Pravděpodobně to ještě ani celý rok nebyl, ale to nebrání anglickým vývojářům z Bulkhead Interactive vytvářet další válečnou FPS, jejíž osud možná bude viset od vydání na vlásku. Dobře, tak zase tak špatně na tom novinka s názvem Battalion 1944 není, ovšem slavnou budoucnost jí nevěstím a není to pouze chybou trhu. Tomuhle kickstarterovému projektu totiž v některých oblastech ujel vlak.
hypex-cloud-alpha
Test headsetu HyperX Cloud Alpha – ve stínu předchůdců
Pravděpodobně nejprodávanější rodina herních sluchátek HyperX Cloud má nový přírůstek. Nese označení Cloud Alpha a navazuje na starší model Cloud II, který se těšil oblibě především díky kvalitnímu provedení, střízlivému designu a solidní reprodukci zvuku. Zda dělá HyperX Cloud Alpha odkazu svých předchůdců čest, si povíme v článku.
sphear
Lost Sphear - recenze
Pokud patříte mezi dlouholeté hráče, řekněme třicátníky, jistě ve vás dřímá nostalgie, která když se ozve, nedokážete říct ne. Na tuto strunu přibližně před rokem a půl zahrál titul I Am Setsuna od Tokyo RPG Factory, interního vývojářského studia společnosti Square Enix. A zahrál silně. Jednalo se o úspěšný návrat, na nějž se tvůrci rozhodli navázat titulem Lost Sphear, který se snaží vykřesat nostalgii po klasických JRPG. 
Hello Neighbor
Hello Neighbor - recenze
Jsou různé typy sousedů. S některými je radost si hrát a dělat jim naschvály (Neighbours from Hell), pak jsou takoví, které je radost sledovat (Můj soused zabiják), a pak je tu třetí sorta. Jsou to takoví ti uhlazení, až britští, šviháci s knírkem v malebném domku na předměstí. Jenže právě tihle mají tu nejhorší odvrácenou tvář, kterou odhalíte nešťastnou náhodou. Pak už nezbývá než jako správná ječící oběť zamířit dolů do sklepa. Ano, tohle je ten třetí typ sousedů. Těm je lepší se obloukem vyhnout hned na začátku.

Nezapomeňte také na náš newsletter, ve kterém můžete dostávat pravidelnou dávku toho nejlepšího z Games.cz rovnou do své emailové schránky:

games-odebiratnovinky_button zdroj: tisková zpráva

Novinky

Mount & Blade II: Bannerlord
Tvůrci na blogu Mount & Blade II: Bannerlord vysvětlují, proč byste se měli bát Říše
Říše je v podstatě nejmocnějším národem v chystaném nástupci Mount & Blade. Nebrání jí v tom ani fakt, že je rozdělena na tři státní celky – Severní, Jižní a Západní Říši. TaleWorlds se rozhodli představit tento centrální kus pevniny z hlediska historie i současného herního stavu.
Steel Division: Normandy 44
Tvůrci Steel Division, studio Eugen Systems, čelí stávce zaměstnanců
Vašek vás minulou středu informoval o novém dodatku pro Steel Division: Normandy 44, který do hry přidává nové divize a kooperativní mise. Nemohl ale vědět, v jakých válečných podmínkách DLC Back to Hell vznikalo. V ten samý den totiž začala stávka 21 členů vývojářského týmu Eugen Systems, což je téměř polovina celkového počtu. A jak asi tušíte, nemají nic proti hře, na které pracují. Jde o odměnu za odvedenou práci, kterou jaksi nedostali.
Identity
Identity usiluje o revoluci v žánru MMORPG a hráčům nabídne absolutní svobodu
Vzpomene si někdo na sociální simulátor Second Life? Je to hra-nehra, která některé uživatele pohltila natolik, že téměř rezignovali na skutečný život a vybudovali v ní své vlastní obchodní impérium. To z nich nakonec udělalo boháče i v reálném světě díky možnosti směnit herní měnu za opravdový peníz. Teď tento koncept vhoďte do mixéru s GTA a výsledný koktejl klidně můžete nazvat Identity.
Fable Fortune
Fable Fortune opouští early access jako free-to-play sběratelská karetka
Svět Albionu se po několika nepříjemných překážkách konečně opět zhmotňuje v tentokrát poněkud nezvyklé podobě. Fable Fortune není další z řady RPG her ze série Fable, ale ryzí karetní hra nikoli nepodobná stále kralujícímu Hearthstonu. Ještě dva dny si pobude v placeném early accessu, ale pak už bude dostupná všem zdarma. Samozřejmě s možností přikoupení dalších kartiček.
Phoenix Point
Julian Gollop ukazuje, jak nehrát Phoenix Point, taktickou hru ve stylu XCOM
XCOM, XCOM 2 i datadisk War of the Chosen jsou vynikající taktické tituly, kde se svou eskadrou elitních vojáků čelíte mimozemské hrozbě. Sérii sice vyvíjí studio Firaxis, ale její kořeny sahají až do 90. let k vývojáři Julianu Gollopovi a jeho téměř stejně pojmenované sérii X-COM. Právě Julian, dnes už úctyhodný padesátník, se PC Gameru předvedl se čtvrthodinou záběrů z chystaného Phoenix Point. A dá se soudit, že se pod jeho rukama rodí slušná konkurence dosavadnímu lídrovi.
Assassin's Creed: Origins
Discovery Tour mění svět Assassin’s Creed Origins v krásnou, klidnou procházku historií
Vody Nilu se díky jistému panu Bayekovi několik měsíců barvily krví, ale teď snad konečně na chvíli nastane období míru. Ubisoft do svého vražedného simulátoru Assassin’s Creed Origins dnes přidá rozšíření Discovery Tour, které všem zájemcům umožní nerušené toulání po starém Egyptě bez bojů a zabíjení, a navrch ještě přihodí naučné prohlídky zpracované historiky. Při té příležitosti vyšlo i tříminutové video a musím uznat, že zatímco předtím jsem byl jen mírně zvědavý, po jeho zhlédnutí jsem si prakticky jistý, že mód sám vyzkouším.
Age of Empires: Definitive Edition
Age of Empires: Definitive Edition je tady, přináší s sebou skvělou grafiku i nový soundtrack
Z bety Age of Empires: Definitive Edition, remasterované verze slavné strategie z roku 1997, jsem příliš nadšený nebyl, jak se můžete přesvědčit v mých dojmech z hraní. Ale dnes nastává čas na reparát. Vyšla plná verze, která už snad nebude trpět porodními bolesti, například nespolehlivou AI či neustálými lagy, a místo toho nabídne graficky vymazlený zážitek, který veteránům připomene krásné doby dávno minulé.
Burnout Paradise Remastered
Vrací se skvělá závodní arkáda Burnout Paradise v remasterované verzi
Byla to jen otázka času, než se šířené spekulace potvrdí. Poslední díl závodní série Burnout se dočká své remasterované podoby. Bohužel už se nepotvrdily spekulace ohledně verze pro Switch, ale ostatní velké platformy se dříve či později dočkají ryzí arkády s bouračkami ve zpomalených záběrech.
Rocket League
V Rocket League si na jaře zahrajete turnaje, do zítřka běží otevřená beta
Hrát fotbal s raketovými autíčky je sice bez debat ta nejlepší zábava všech dob, což potvrzují i vysoké počty hráčů, kteří na Steamu stále střílejí akrobatické góly, ale na Rocket League je ještě co zlepšovat. Například by se hodil nějaký herní mód, co by vám umožnil bez cavyků vstoupit do rychlého turnaje nebo nějaký rovnou založit, aby v zápasech o něco pořádného šlo. A tenhle článek bych nepsal, kdyby něco takového už neexistovalo. Vězte tedy, že až do zítřejší noci můžete na PC vyzkoušet betu módu Tournaments.
Total War: ARENA
Total War: Arena spouští otevřenou betu a přidává do hry Kartágo
Kam se člověk podívá, tam na něj vybafne nějaký Total War. Relativně nedávno vyšel druhý Warhammer, brzo se vydáme za Alfrédem Velikým, pak nás čeká Čína, ale mezi tím vším se ukrývá ještě jeden rodinný přírůstek. Někteří pravověrní stratégové by ho označili za ošklivé káčátko, protože je bezpochyby mnohem arkádovější než jeho sourozenci a soustředí se výhradně na multiplayer. Řeč je o Total War: Arena, která včera spustila otevřenou betu a přidala do hry Kartagince.

Videa

jizdni
Jízdní řád na další týden – Metal Gear či Age of Empires
Minulý týden se přes nás převalila cunami v podobě Kingdom Come a už je tedy čas vyhlížet další hry, protože koření musí proudit a hry musí vycházet. Ani tento týden vás nezklame, protože se vrací jak velké značky (byť v ne až tak tradičním balení), tak i debutují méně nápadné tituly, ze kterých možná značky budou. Jako každý týden pro vás Jízdní řád sestříhal a namluvil Honza Vondrášek.
gamesplay_hitman
LongPlay – Hitman #2: masakr v Marrákeši
Dva cíle. Dva převleky. Dvě zbraně. A ještě nějaká podmínka, co to trochu okoření. Adam s Vaškem se opět stanou loutkami v drápech osudu, který jim pomocí losu určí, jakým způsobem mají projít misi v zabijáckém simulátoru Hitman. Je možné, že budou mít štěstí a dostanou k dispozici užitečnou policejní uniformu a samopal. Nebo se od nich štěstěna odvrátí a Claus Hugo Strandberg bude muset být odstraněn věštcem třímajícím šroubovák.
longplay_kcd
LongPlay – Kingdom Come: Deliverance #2: pryč z Talmberka
Úvod Kingdom Come: Deliverance je dlouhý a v prvním dílu našeho LongPlaye jsme ho celý ještě nestihli. Na jeho druhou část si posvítíme dnes a pod heslem „kdo uteče, vyhraje“ se pokusíme prchnout z Talmberka. Tam nás momentálně drží proti naší vůli, ale to si nenecháme líbit.
FC363
Fight Club #363: Original Syn
Jako každý týden se hlásí náš pravidelný herní podcast Fight Club. Tentokrát ovšem působí jako závan starých časů, protože po delší době se v něm objevil Martin Bach a spolu s ním Petr Poláček, Pavel Dobrovský a Aleš Smutný. Rozebrali jsme Discovery Tour pro Assassin’s Creed, remaster Burnout Paradise a nebo zakoupení společnosti Koch Media firmou THQ Nordic. A ano, nakonec se dostalo i na Kingdom Come: Deliverance.
Fight Club Hardware
Fight Club Hardware #3: APU Raven Ridge
Třetí hardwarový podcast věnujeme prakticky celý AMD. Jindra popovídá o personálních změnách uvnitř AMD a o tom, jaký vliv by to mohlo mít na grafickou divizi firmy, která momentálně není v nejlepší kondici. V druhé půli probereme, v čem se naopak AMD daří: nově vydané APU Raven Ridge vypadá jako velmi povedený produkt. Milovníci malých počítačů a HTPC nechť si vyhradí hodinku na sledování, tohle je díl pro ně.
retro_GK
Retro GamesPlay – hrajeme adventurní klasiku Gabriel Knight
Rok 1993 byl pro herní průmysl významný z mnoha různých důvodů. Záleží, koho se zeptáte, ale tam, kde bude někdo jmenovat Doom a jiný zase Myst nebo Day of the Tentacle, nemalá část adventuristů jistě zmíní i Gabriel Knight.

Nejnovější články