To nejlepší z Games.cz - v Kingdom Come: Deliverance až po uši
zdroj: tisková zpráva

To nejlepší z Games.cz - v Kingdom Come: Deliverance až po uši

18. 2. 2018 9:30 | Z redakce | autor: Redakce Games.cz |

Tenhle týden byl pro naši redakci hektický. Konečně totiž vyšlo Kingdom Come: Deliverance a tak si skoro všichni snažíme najít mezi prací a osobním životem alespoň pár hodin na to, abychom se zase mohli ponořit do nádherného středověku. Ten sice není bez chyb, ale pozitivní stránky jasně převažují, jak ostatně dokládá recenze Honzy Slavíka. Kingdom Come jsme ale také v sestavě Patrik, Aleš a Adam rozehráli na Longplay, takže se s hrou ještě rozhodně neloučíme. Teď už se ale rozloučíme - hra čeká...

Recenze

Playerunknown's Battlegrounds
PlayerUnknown’s Battlegrounds – recenze
PlayerUnknown’s Battlegrounds. Když jsem tohle podivné jméno poprvé slyšel, ani ve snu by mě nenapadlo, že se z téhle multiplayerové střílečky stane taková supernova. Kdybyste mi řekli, že okrajový žánr battle royale díky ní exploduje do olbřímích rozměrů, asi bych se nuceně zasmál a v kapse vytáčel číslo na Chocholouška. A už vůbec bych vám nevěřil, že tahle vyvraždovačka bude bavit mě samotného. Vyráží mi dech, že je to všechno pravda. Vyráží mi dech, že je PUBG tak skvělá.
Railway Empire
Railway Empire - recenze
Rozvoj vlakové dopravy znamenal mnohé jak pro další rozvoj Anglie v období těsně po hlavním boomu průmyslové revoluce, tak sehrál důležitou roli především ve Spojených státech amerických, kde byl růst průmyslu a expanze dál na západní pobřeží umožněna především díky železnici. Ostatně, Vinnetou by mohl vyprávět. V Railway Empire nicméně neplníte roli Old Shatterhanda, který se s domorodci handrkuje o každou míli, aby se k nim následně přidal, ani se nesnažíte indiány kvůli vedení železnice zdecimovat. Váš úkol je mnohem méně brutální, ale o to důležitější a v mnohém složitější: zajistit, aby se zboží i lidé dostali ve správný čas na správné místo, průmysly na sebe pěkně navazovaly a města v USA se utěšeně rozrůstala.
KCD_front
Kingdom Come: Deliverance - recenze
Už je to nějaký pátek, co se v naší kotlině dmuly kvůli nějaké hře takové vášně, jaké dokázala rozjitřit prvotina českého studia Warhorse, Kingdom Come: Deliverance. Jindrovo dobrodružství zasazené na počátek patnáctého století, kdy do českých zemí vtrhlo Zikmundovo vojsko, jistě není potřeba obšírně představovat - však se o něm napsaly, naspekulovaly a nahádaly kilometry textu.
Wolfenstein II: The Diaries of Agent Silent Death
Wolfenstein II: The Diaries of Agent Silent Death - recenze
Ve válečných zápiscích s podtitulem The Diaries of Agent Silent Death se odhalují další tajemství z okupované Ameriky. Pointa však chybí. Spíše se potvrdil podivný kurz bonusové série, která do akční pecky Wolfenstein II: The New Colosuss dodává recyklovaný obsah, krátkou herní dobu a čím dál nesmyslnější nápady, jak ničit nacisty. Po demoliční zábavě z minula se přihlásila stealth hratelnost, se kterou Machine Games ukázali, jak hluboko lze po tvůrčí stránce klesnout.

Nezapomeňte také na náš newsletter, ve kterém můžete dostávat pravidelnou dávku toho nejlepšího z Games.cz rovnou do své emailové schránky:

games-odebiratnovinky_button zdroj: tisková zpráva

Novinky

Rust
Rust opouští early access s přepracovanou grafikou a žábou na gumovce
Trvalo to nějaké 4 roky a pár měsíců navrch, aby se onlinový survival Rust dostal z early accessu do stavu plné hry. I když v podstatě mohl nadále setrvat pod nálepkou předběžného přístupu, protože práce na něm je snad ještě víc než na kostele. Ale takhle to tvůrci zkrátka chtějí, aby si mohli účtovat 35 dolarů namísto dosavadních 20. Ale nemůžeme jim to mít za zlé, když Rust za tu dobu tak dozrál.
Dragon Age: Inquisition
David Gaider, hlavní scénárista Dragon Age, odchází z Beamdogu
Lidé, co se podíleli na vzniku legend jako Baldur’s Gate II, Neverwinter Nights nebo Star Wars: The Knights of the Old Republic, si automaticky zaslouží vyleštěný piedestal v síni slávy herního průmyslu. Když k nim navíc v pozdější době přidali i sérii Dragon Age, o jejich významu nemůže být pochyb. Právě takovým velikánem je David Gaider, a co do svého zářného portfolia zařadí příště, to je otázka za všechny peníze. S okamžitou platností totiž opustil studio Beamdog.
Kingdom Come: Deliverance - Henry Mood
V doprovodu traileru a opravného patche vychází Kingdom Come: Deliverance
O Kingdom Come už bylo napsáno téměř úplně vše. Jen jednu věc jsme až do dnešního dne nemohli vyřknout nahlas – je to venku! Rovnou na všech platformách. Vydání se samozřejmě nemohlo obejít bez doprovodného traileru, ale i opravného "Day 1" patche.
Rise of Industry
Budovatelsko-ekonomická strategie Rise of Industry je v early accessu
Ještě štěstí, že budovatelským strategiím se zaměřením na ekonomiku neodzvonilo. Sice se můžete vracet ke starým kouskům jako Transport Tycoon Deluxe a Industry Giant, ale zároveň vznikají i nové, slibně vypadající projekty. Mezi takové osobně řadím Rise of Industry, která už je k dispozici na Steamu v předběžném přístupu.
darksiders III
THQ Nordic kupuje Koch Media a jejich Metro, Saints Row i Dead Island
THQ Nordic pomalu bobtná a možná je jen otázka času a peněz, než koupí něco opravdu velkého. Vydavatel, dříve známý jako Nordic Games, teď získal celé Koch Media včetně vydavatelského studia Deep Silver a tím pádem i práv na značky Saints Row, Dead Island, Metro a další.
The Evil Within 2
Okuste hrůzy v The Evil Within 2 z pohledu první osoby
Jak udělat horor ještě děsivější? Pokud od začátku nenabízí pohled z vlastních očí, tak ho tam po čase přidejte. Přesně to je případ The Evil Within 2, která vyšla v půlce října minulého roku. Vývojáři z Tango Gameworks nebyli hluší ke svým fanouškům a po četných žádostech se sami postarali o FPS mód. Ten dorazil v rámci bezplatného updatu na všechny platformy.
Extinction
Vývojářský deníček z Extinction se věnuje akčním soubojům s obry
Extinction po stránce příběhu připomíná Warcraft. Zemi ohrožují, pravda, trochu přerostlí orkové vystupující z portálů vedoucích kamsi do neznáma. Po stránce hratelnosti tam zase můžete najít Attack on Titan nebo Shadow of the Colossus. Taková inspirace ale rozhodně není na škodu a Extiction alespoň na záběrech vypadá zábavně, hlavně díky svižnému soubojovému systému plného komb, kterému se věnuje nejnovější video.
Farming Simulator 19
Farmařte jako nikdy předtím, hlásá Farming Simulator 19
Letos budou mít milovníci virtuálního farmaření hody. 13. března vychází Pure Farming 2018, pravděpodobný konkurent série Farming Simulator. Cattle and Crops je už v early accessu, později se dočkáte i strategie Farm Manager 2018. Pokud se tvůrcům podaří vyřešit spory, tak se těšte i na Farmer’s Dynasty. A jak teď vyšlo najevo, ke konci roku dorazí ještě nový Farming Simulator 19. Je vůbec možné obdělat tolik polí za pouhý jeden rok?
4c2f1310105df613032189a01fbbe25853c175fd
Valve rozšiřuje možnosti třídění seznamu přání na Steamu
Valve pokračuje v postupném upravování Steamu po malých, ale přesto důležitých krůčcích, a po různých změnách kurátorů jsme dostali několik vylepšení seznamu přání. Ten najdeme snad v každém internetovém obchodě a jeho verze na Steamu byla už delší dobu poněkud střídmá na funkce. To se s aktuálním updatem mění: nově můžete třídit, filtrovat a řadit hry dle různých nových parametrů.
Kingdom Come: Deliverance
Budoucnost Kingdom Come: ukládání, páčení zámků, patche, hraní za ženu nebo mody
Právě se píše čtvrtý den života Kingdom Come: Deliverance, a už se začíná objevovat spousta informací o budoucím dění. Hra sice sklízí kladná hodnocení od hráčů i kritiků, ale to neznamená, že je bez chyby. Některé problémy jsou skutečnými omyly, jiné jsou designová rozhodnutí, která hráčům úplně nesedla. V následujících týdnech dojde k opravě a úpravě některých z nich.
Nintendo Labo
Nintendo odhaluje kouzlo a důvtip kartonových hraček Labo
Je teprve únor, a Nintendo nám už letos stihlo otevřít ústa. Důvodem je Nintendo Labo, jehož oznámení nikdo nečekal a s každou další odhalenou „hračkou“ jsme jen valili oči. A dnes je valíme taky, protože trojice nových videí představuje jednotlivé výtvory do detailu a odhaluje ono pomyslné kouzlo. V některých případech jde o ďábelsky jednoduché principy, které ale umí zároveň nabídnout dostatečnou hloubku.

Videa

jizdni
Jízdní řád na další týden – Kingdom Come, krásná skákačka a převtělování
Opět je tu náš pravidelný Jízdní řád a jsme si celkem jistí, že tentokrát víte, co v tomto týdnu vyjde. Po letech konečně vyjde české historické RPG Kingdom Come: Deliverance a dá se čekat, že jej má v kalendáři zakroužkováno nemálo z vás. Nicméně, pokud mezi ně náhodou nepatříte, nezoufejte, zajímavých her tento týden vychází víc než dost. Video pro vás jako obvykle sestříhal a namluvil Honza Vondrášek.
longplay_hitman
LongPlay – Hitman #1: losovačka začíná
„Zkuř Francescu“ a „Zabij někoho komínem“.  I takové karty si mohou Vašek s Adamem vylosovat a hraní Hitmana si tím pořádně okořenit. Do nové série LongPlay videí jsme chtěli pro změnu něco sandboxového a nepředvídatelného. Něco, kde je stejný potenciál jak pro nekontrolovatelný chaos, tak pro systematický postup a pořádek. Proto se pouštíme do Hitmana, ale klasický průchod hrou od nás nečekejte.
gamesplay_KCD
LongPlay – Kingdom Come: Deliverance #1: první krůčky Posázavím
Tak jsme se konečně dočkali. V Čechách asi nejočekávanější hra Kingdom Come: Deliverance vyšla dnes v ranních hodinách a české internety se od té doby chvějí v základech. Hry si samozřejmě všimli i v zahraničí, kde vyskakují první recenze – velmi kladné, kladné, ale i s podprůměrným hodnocením. Názor si nakonec musí udělat každý sám, protože Kingdom Come je přeci jen nevšední případ. Pokud nad koupí váháte, připojte se k nám v prvním dílu LongPlaye a zjistěte spolu s námi, zda se to čekání vyplatilo. Pojedeme hezky od začátku.
fc362
Fight Club #362: O Kingdom Come s Martinem Klímou
Jaké jiné téma z uplynulého týdne vybrat pro Fight Club, než Kingdom Come? Napovíme vám, žádné jiné! V 362. díle našeho pořadu se budeme věnovat jen a pouze propírané novince Kingdom Come: Deliverance. Standardní členové naší redakce byli tentokrát doplněni zajímavou návštěvou z nedaleka. K Pavlovi Dobrovskému, Petru Poláčkovi a Patrikovi Hajdovi tentokrát zasedl vzácný host v podobě Martina Klímy, producenta hry a spoluzakladatele studia Warhorse.
gamesplay_mhw
GamesPlay – hrajeme Monster Hunter: World
V pořadí již pátý Monster Hunter (když nepočítáme zástup spi-offů) představuje pro vývojáře z Capcomu obrovský skok kupředu. Po dlouhé době se myslelo na ty nejdůležitější platformy, zatímco ty menší přenosné ostrouhají. Monster Hunter: World byl koncem ledna vydán na PlayStation 4 a Xbox One, ale pro sérii bude ještě zásadnější letošní podzim, kdy k sobě vůbec poprvé připustí PC hráče. My se podíváme na zoubek, respektive na pořádný zub, verzi pro PlayStation, kde to vlastně všechno před 14 lety začalo.
retro_TA
Retro GamesPlay – Total Annihilation
Vraťme se zpět do roku 1995, kdy vyšla realtime strategie Total Annihilation. RTS žánr se zdá být pevným pilířem, který patří mezi základnu herního průmyslu. Studio Cavedog Entertainment přišlo se svou vlastní sci-fi variací, která přinesla na svou dobu vizionářské prvky jako je jiná správa zdrojů a fyzikální engine, který ovlivňuje střelbu a výbuchy. Prostě pro mnohé jde o nejlepší realtime strategii vůbec.

Nejnovější články