Trable s mapou ve vývojářském deníku Warhorse Studios
zdroj: tisková zpráva

Trable s mapou ve vývojářském deníku Warhorse Studios

19. 6. 2012 18:30 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Dan Vávra tentokrát vydal svůj další vývojářský deník k chystanému husitskému RPG rovnou...

Dan Vávra tentokrát vydal svůj další vývojářský deník k chystanému husitskému RPG rovnou i v češtině, a tak si můžete, pokud angličtinou nevládnete, rovnou přečíst velmi zajímavou úvahu o tom, jak není snadné vytvořit smysluplnou, funkční a pokud možno realistickou mapu do hry. Protože, jak vám naznačí hned první odstavec, někdy se můžete v rámci komprimace událostí dostat do fáze, kdy mnohé zůstává na hráčově imaginaci. Někomu to vyhovovat může, někomu nemusí, Warhorse Studios to stoprocentně nevyhovuje.

Což vede k pokračování článku, který je vynikajícím zdrojem informací o tom, jak se vlastně taková herní mapa tvoří a na co vše přitom musí tvůrci myslet – samozřejmě za daných a stanovených podmínek, kdy třeba požadují opravdovou realističnost a ještě na sebe upletou atraktivní bič v podobě historické (a nedejbože geografické) akurátnosti.  

Jenže tenhle text není jen o teoretizování. Pokud se o chystanou husitskou hru zajímáte, dozajista vám poskytne spoustu indicií ohledně toho, jak asi bude vypadat, jak to bude s tou historickou akurátností a co v ní třeba (ne)najdete. A nutno říci, že míra studia reálií budí velké naděje a samozřejmě i očekávání. Nicméně, stop teoretizování, vrhněte se na celý článek sami.

Nejnovější články