Bývalí vývojáři Darksiders pracovali pod hlavičkou Cryteku na kooperativní akci Hunt: Horror of the Gilded Age, která změnila domov a z Texasu se přesouvá zpátky do Evropy. Skupinka ošlehaných veteránů, která přežila krach THQ a teď se dokázala odpoutat i od utrápeného Cryteku, bude coby Gunfire Games nejdřív pracovat na menších projektech. Jejich dlouhodobým cílem je rozjet vývoj zbrusu nové hry, která by vycházela z toho, co tým umí dělat a v čem jsou jeho hry výjimečné.
Nechyběly by v ní výrazné postavy, výrazní bossové a monstra, RPG prvky, adventurní prvky... Jedndouše by asi vycházela z šablony Darksiders, kterou by vývojáři posunuli na novou úroveň. Jenže stav, kdy bude vznikat podobně velká hra, je pro Gunfire Games ještě daleko. Zatím jde o maličký nezávislý tým, který musí v současné době řešit, jak přežít. Toho chce vedení v čele s Davidem Adamsem docílit nejspíše přes práci na zakázku a možná i práci na nějaké jiné značce.
zdroj: Archiv
Na pořadu dne je i možnost, kdyby vývojáři zatím nepracovali na vlastních hrách, ale jen by pomáhali s vývojem jiných her. Vlastní velká hra přijde na řadu teprve poté, co se studio zajede a bude mít dostatečný kapitál. Výhledově je možnost i práce na Darksiders 3. Značku vlastní Nordic Games, kteří už v minulosti několikrát řekli, že s několika značkami od THQ zatím nebudou nic nového dělat, i když s myšlenkami na třetí díl Darksiders koketují.
Adams z Gunfire Games Polygonu prozradil, že se zástupci Nordic Games ohledně Darksiders 3 mluvili a že to je jedna z možností, kterou by se mohlo zatím maličké studio vydat. Zatím jsou ale asi pravděpodobnější nějaké malé práce na zakázku, než vývoj velké AAA hry. Na tu by bylo potřeba výrazně více vývojářů a také nemalé finance, které zatím Gunfire nemají a je otázkou, jestli by je byl ochotný vynaložit Nordic Games.