Symbolické DNA série tedy tvoří uvěřitelné postavy, se kterými se hráči mohou ztotožnit, žijí si své obyčejné životy, dokud se nesetkají s něčím neuvěřitelným a iracionálním, s čímž se posléze snaží vyrovnat.
Příběh Life is Strange 2 začíná přesně tak banálně a každodenně, dokud ho nenaruší ona drastická událost, která bratry donutí utéct z předměstí Seattlu. Stávají se vyhnanci na útěku, musí se spolehnout jeden na druhého. Oproti jedničce, kterou pohromadě drželo městečko Arcadia Bay, se děj dvojky nebude dlouho zdržovat na jednom místě.
zdroj: Archiv
Od začátku máte cítit, že jste osaměli, pořád v pohybu, na cestě, bez peněz, v podstatě bezdomovci. Vztah Seana a Daniela to přirozeně utuží, starší bratr musí převzít odpovědnost a postarat se i o toho mladšího, už proto, že každý váš dialog a rozhodnutí bude mít vliv na jeho chování.
Technologie se od prvního dílu vyvinula, Dontnod ale hodlá zachovat výtvarný styl, ovšem s vylepšenými animacemi, nasvícením a detaily. Vývojáři si dali záležet s výběrem herců obou hlavních postav a většina animací je nasnímaná pomocí motion capture. Soundtrack se chce tentokrát od akustických kytar posunout více k elektronice, ale stejně jako v prvním díle bude kombinovat licencovanou hudbu, i skladby složené přímo pro účely hry.
První epizoda Life is Strange 2 vyjde pro PC, PlayStation 4 a Xbox One už za dva týdny, 27. září, další budou následovat zhruba v dvouměsíčních intervalech.