Ubisoft poslal Rainbow 6 Patriots k ledu, protože hra byla zastaralá
zdroj: tisková zpráva

Ubisoft poslal Rainbow 6 Patriots k ledu, protože hra byla zastaralá

17. 6. 2014 15:52 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Když se na tiskové konferenci Ubisoftu objevily záběry z Rainbow Six: Siege, šlo o poslední hřebík do rakve Rainbow 6 Patriots. Co nakonec stálo za popravou zajímavě vypadajícího titulu, a proč jej nahradil právě multiplayerový Siege? Odpověď z Ubisoftu je celkem jednoduchá a zároveň přímočará. Rainbow 6 Patriots byla příliš stará hra pro dnešní dobu.

Oliver Couture důvody dále vysvětluje: „Abych byl zcela upřímný, na Patriots jsem pracoval tři a půl roku a šlo o hru pro Xbox 360 a PS3. Next-gen konzole byly za rohem a my jsme si řekli, že chceme mít next-genový zážitek.“

Tým tedy začal experimentovat s technologiemi pro destrukci prostředí a došel k tomu, že to je to pravé ořechové pro zcela nový herní zážitek. Ostatně, pokud jste viděli ukázku z Rainbow Six: Siege, asi mi dáte za pravdu, že vypadá opravdu dobře.

Pro Patriots to ale znamenalo definitivní konec. „Zkusili jsme, jak bude destrukce pasovat do hry na minulou generaci konzolí, ale prostě to nefungovalo. Jednodušším řešením pro nás bylo začít s čistým štítem, resetovat a udělat to, co bude pro hráče nejlepší. Na Rainbow Six: Siege už pracujeme rok a půl,“ dodává Couture.

zdroj: Archiv

Pro tvůrce to určitě musí být rána, když po třech a půl letech ukončí projekt bez jakéhokoliv výsledku a hlavně zisku. Hned tedy vyvstane otázka, zda by se něco z Patriots nedalo využít v nové hře. Ani tahle varianta nevypadá moc pravděpodobně, protože Ubisoft zatím nemá úplně jasno, jak velkou roli bude kampaň v Siege hrát. Zdá se totiž, že právě multiplayerový zážitek by měl být hlavním tahounem hry.

„Víme, že kampaň je také důležitou součástí Rainbow Six. Letos jsme ukázali multiplayer, protože jsme chtěli, aby hraní proti sobě navzájem byla zábava. Je nám ale jasné, že singleplayer je významnou součástí hry.“

Jelikož ale tým ještě není rozhodnutý o rozsahu a podobě kampaně, asi to pro materiály z Patriots nevypadá dobře. Patriots byla hra založená na filmově rozmáchlé kampani a je docela možné, že Siege vsadí primárně na vysokou destrukci prostředí a filmové sekvence bude upozaďovat ve prospěch hry více hráčů.

Z vyjádření je každopádně jasné, že podoba kampaně je momentálně otázkou debaty. Vsadím se, že kampaň bude mnohem více komorní, než jaká měla být v Patriots a spolehne se spíše na herní mechaniky než na filmovost.

Nejnovější články