Brokovnice Lord of Wolves se po posledním updatu utrhla ze řetězu a proměnila se v ničivé monstrum, namísto aby trochu oslabila v rámci balancování PvP. Kreativní ředitel Luke Smith v posledním vývojářském deníčku přiznává, že jde o omyl, a slibuje, že tým její statistiky během léta upraví. I přesto, že o nevyrovnanostech v multiplayeru Destiny 2 vědí, nejde podle něj o problém, který by hru rozbíjel natolik, aby všichni všeho nechali a věnovali se opravám.
„Destiny prostě občas bude mít trochu divná období nebo se stane, že budou mít některé předměty napálené statistiky (jako právě teď Wolves na PC). Ani my nechceme, aby to trvalo moc dlouho (jako u Voidlocks po vydání Forsaken), ale mohou to být časy, na které budete vzpomínat,“ píše Smith v blogovém příspěvku.
zdroj: Archiv
Tým se prý v uplynulém týdnu bavil o tom, jestli brokovnici na čas neodstranit ze hry úplně. Nakonec jim to přišlo jako příliš radikální krok, ale připouští, že pokud si na ni začne stěžovat mnoho hráčů, možná ji zneaktivní. „Řešili jsme, jestli stojí za to to opravovat narychlo teď, anebo si chceme zachovat work-life balance a nechat to na červenec,“ říká Smith v charitativním streamu z GuardianConu 2019.
Pokud jste tedy hráči Destiny 2 a Lord of Wolves vám momentálně ničí radost z hraní, buďte trpěliví. Verze na PlayStation 4 a Xbox One nicméně tenhle problém netrápí.
Bungie momentálně kromě nastolení rovnováhy pracuje na funkci cross-save, tedy možnosti přenášet si uložené pozice napříč platformami, na podzim se má populární looter shooter objevit také na Google Stadia. Jelikož ale půjde o oddělený ekosystém, hráči z Battle.netu ani z konzolí si se streamujícími hráči při startu v listopadu nezahrají.