Vizáž Diablo III se už měnit nebude
zdroj: tisková zpráva

Vizáž Diablo III se už měnit nebude

8. 8. 2008 17:17 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Petice vám nepomůže, vzkazuje Blizzard rozhořčeným fanouškům, a přihazuje pádné důvody pro své rozhodnutí.

Není to tak dlouho, co jsme psali o rozhořčené petici hráčů za změnu grafického stylu Diabla III a již se Blizzard nechal slyšet se svou odpovědí. Jak se dalo očekávat, ta nekompromisně odmítá požadavky fanoušků. Co je však důležité, že je autoři jen tak nesmetli ze stolu, ale uvedli celou řadu argumentů, proč jim nechtějí vyhovět.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Když se Jay Wilson, hlavní designér Diabla III, přidal před dvěma roky k projektu, hra tehdy vypadala skoro tak, jako vyhlíží z upravených screenshotů. „Byla temná, protivníci nevýrazní a celkově z ní čišel studený šedý nádech. Tento vzhled, který vyhovuje krátkým hrám, u nichž strávíte tak pět šest hodin, se pro 3D Diablo nehodil. Rychle se stalo nudou, potvory od sebe pořádně nešly rozlišit a vůbec, nevyhlíželo prostě tak, aby vás chytlo a nepustilo. A tak jsme se to rozhodli změnit,“ říká na vysvětlenou Wilson.

Co to znamená? Oněch 50 tisíc lidí, kteří podepsali petici, má smůlu – Blizzard se nebude vracet k něčemu, od čeho se sám odvrátil. Ani zdaleka totiž nešlo o změnu, která by proběhla ze dne na den. Koncept, jenž grafici představili, je již třetí v řadě a předcházely mu prý dlouhé týmové debaty. Nyní jsou s ním však všichni v kalifornském studiu navýsost spokojeni a nenechají si na něj proto sáhnout. Na druhou stranu přiznávají, že barvité záběry jsou především ze začátečních fází hry a čím dále se hráč dostane, tím temněji budou levely laděné.

Obrázek zdroj: tisková zpráva V rozhovoru pro web MTV Multiplayer Wilson ještě doplnil detailní rozbory jednotlivých obrázků a jejich fanouškovských úprav. Výtky se opakovaly – příšery prý lze v temném ladění jen velice těžko odlišit od okolí, nelze rychle zareagovat a vyhledat nejsilnějšího protivníka, obrysy zanikají atd. Fanouškovské zesvětlení magických efektů považuje za něco, čím by šli zcela proti jejich barvitému ztvárnění v Diablu II. Přiznává sice, že grafickým stylem se přiblížili k World of Warcraft (což je jim také komunitou často vyčítáno), podařilo se jim tak prý ale oživit dojem ze hry a tím pádem i celou hratelnost.

Diablo III vyjde podle odhadů nejdříve na podzim příštího roku (Blizzard zatím žádné datum neohlásil) – více v našem předchozím zpravodajství nebo na domácí fanouškovské stránce DiabloCZ.com, která aktuálně informuje o odchodu výtvarného ředitele z Blizzardu (ani to barevnou vizáž hry nezmění), o očekávání Blizzconu, proč byl necromancer vyřazen či jak to bude s achievementy.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Blizzard komentuje Diablo III  [25.7.2008 04:04 - levis]
Jak by mělo vypadat Diablo III podle fanoušků  [1.7.2008 20:20 - levis]
Rozšiřující detaily z Diablo III  [30.6.2008 20:20 - levis]
Preview

zdroj: MTV Multiplayer

campercz

Nejnovější články