Zhodnocení tiskovek na E3: Co se nám líbilo a co byla katastrofa
zdroj: tisková zpráva

Zhodnocení tiskovek na E3: Co se nám líbilo a co byla katastrofa

13. 6. 2019 18:30 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Tiskovková část E3 je za námi, velké firmy i malí vývojáři se chlubí tím, co chystají, a my jsme to spolu s vámi všechno sledovali živě. Ale komu by se nechtělo sledovat hodiny a hodiny občas zábavných, občas katastrofálně nudných prezentací, ten ať si přečte následující článek. Hodnotíme v něm vše, co jsme viděli, vypichujeme věci, které by vám neměly uniknout a varujeme vás před těmi, co by vám za každou cenu uniknout měly.

EA

Vašek Pecháček

Byli jsme jako naivní a rozmazlené děti, když jsme si na začátku stěžovali, že nás Star Wars Jedi: Fallen Order moc neoslnil. „Ne, mami, já nechci tohle autíčko, je červené a já chci modré!“ křičeli jsme, zatímco se nad námi stahovala mračna nukleární války. První bomby dopadly už při nekonečných diskuzích o Apexu, menší dávky pokračovaly i během monotónních vyjádření o Battlefieldu a Fifě… a skutečnou Hirošimu přineslo žvástání o Maddenu. Och, jak jsme v tu chvíli vzpomínali na naše červené autíčko, jak jsme po něm toužili. Ale místo angličáku nám v rukou zbyl jaderný prach nudy.

Aspoň že nám pak čtvrtí Simíci ukázali mořské panny a panice. To se mi docela líbilo.

Adam Homola

EA byla hrozná, i když v kontextu celé E3 to zase taková bída nebyla. Ale měla rozhodně předvést víc než jen sérii příliš dlouhých oficiálních streamů jednotlivých her. Věnovat půl hodiny času něčemu, co by se dalo shrnout za pět minut, je opravdu bída s nouzí. Čert vem Madden, kterému nerozumím a nezajímá mě. I ten Apex byl zbytečně dlouhý a řešily se zbytečné detaily, které, alespoň podle mého osobního názoru, nemají na „tiskovce“ na E3 co dělat.

Smutný je taky fakt, že z traileru na Star War Jedi: Fallen Order z tiskovky Microsoftu jsem byl nadšený víc než z celé patnáctiminutové ukázky hratelnosti z „tiskovky“ EA. Ve výsledku se tak EA moc nepředvedla obsahem, který ještě navíc trošku přizabila nesmírně nevhodnou formou.

Aleš Smutný

Když nemáš co ukazovat, neukazuj to! Nebo to ukazuj krátce. A když máš co ukázat, ukaž to! EA se zjevně rozhodla mít velkou streamovací akci za každou cenu. Star Wars Jedi byla celkem OK prezentace, když odhlédnu od opakování záběrů zas a znovu. Ale zbytek? Ano, je dobře poukázat na další tituly z portfolia, ale rigidní lpění na na půlhodinových segmentech celou show pohřbilo. Tohle bylo utrpení především kvůli délce 3,5 hodiny.

Za největší absurditu považuji fakt, že nepadlo pomalu ani slovo o Anthemu, což je neodpustitelné, a také to, že i přes rozebírání drobných osobnostních rysů nové postavy do Apexu nebyl čas ukázat zajímavé indie hry, na které zbyla jen opožděná tisková zpráva.

Patrik Hajda

EA chtěla zjevně být jiná, a to se jí na rozdíl od čehokoliv jiného podařilo na výbornou. Sledovat nebohé moderátory, kteří se ze všech sil snaží vyplnit nesmyslně stanovená časová okna, nebylo bohužel k smíchu, ale k pláči. EA přitáhla jen polovinu her, které mohla reálně ukázat, a šlo o naprostý vrchol zoufalství. Jistě, hardcore fanoušci Maddenu a Fify se mohli olizovat od ucha k uchu, ale co ta masa ostatních? Těm závidím, že stream mohli kdykoliv vypnout, protože já bych tak, nebýt v kanceláři, učinil hned po krásné ukázce ze Star Wars.

Microsoft

Aleš Smutný

Velmi dobrá kanonáda titulů, nicméně to, nač jsem se těšil, tedy odvážné představení nové konzole s předstihem, se nekonalo. Velmi obecné specifikace a bití se v hruď pro PR oddělení má hodně daleko k tvrdým datům. V konečném výsledku vlastně o své chystané konzoli řekla o trochu víc Sony.

Jinak ale Cyberpunk 2077 vypadal skvěle. Ačkoliv se mi Bleeding Edge nelíbí vizuálně, Šárka tvrdí, že jsem ideální cílovka na tuhle multiplayerovou bojovku. A trailer na Gears 5 byl příjemně stylový. Microsoft Flight Simulator? Skvělé! Z herního hlediska si není skoro nač stěžovat, byť tedy rok 2020 bude nadupaný možná až nepříjemně. Ale to jsou hezké starosti.

Adam Homola

Microsoft dobrý. Spousta her, ještě lepší verze GamePadu, streamování a nová konzole. Jen se podle mě to oznámení Project Scarlett zase tolik nepovedlo. Když vezmeme v potaz, že Sony toho řekla o PlayStation 5 mnohem míň a Microsoft ho teď tak trochu ukazoval, tak tu svoji ukázku nepojal dobře.

Sony rychlost PS5 vysloveně demonstrovala na praktickém případě nahrávání loňského Spider-Mana. Hry, kterou známe, kterou jsme hráli a u které si ten rozdíl dokážeme díky názorné ukázce představit. Zato Microsoft o rychlosti Project Scarlett jen mluvil a to jediné demo, co jsme viděli, bylo co do demonstrace výkonu nové konzole bezobsažné. Velká škoda a velká promarněná příležitost. Project Scarlett bude na trhu až za rok a půl, tudíž má MS na názorné demonstrace pořád ještě spoustu času, nicméně tuhle ukázku tak trochu pokazil. Namísto konkrétních ukázek, praktických příkladů a jasně vysvětlených benefitů se oháněl jen tím, že to bude výkonnější, rychlejší a lepší. Samozřejmě, nic jiného bychom ani nečekali. Ale co takhle třeba něco ukázat? Když ne hru, tak alespoň tech demo, které by všechny ty řeči o SSD, RAM, GDDR6, Navi a dalších technologických věcech vysvětlilo?

Až na tenhle zádrhel byla jinak tiskovka Microsoftu velice povedená. Dostali jsme oznámení hned několika nových velkých i malých her, už konečně víme, na čem pracují Ninja Theory, kdy vyjde Cyberpunk 2077, viděli jsme nové Blair Witch a nezapomnělo se ani na streamovací budoucnost. Snad jen trochu zamrzí absence Gears Tactics, ale doufejme, že to neznamená problémy s vývojem a že si dáme XCOM v kabátku Gears of War už brzy.

Vašek Pecháček

Tady si vážně není nač stěžovat. Ano, představení nového Xboxu bylo trochu polovičaté, ale však taky vychází až o příštích Vánocích, takže vlastně není kam spěchat. Spěchat naopak musí všichni vývojáři, kteří chtějí svoje hry vydat ještě před příchodem nové generace konzolí, takže první polovina roku 2020 začíná vypadat tak nabitě, až je to skoro strašidelné. Asi budeme muset najmout víc redaktorů, abychom to všechno stihli zrecenzovat. Anebo nespat, což jsme si ostatně na E3 vyzkoušeli.

Co se týče konkrétních titulů, musím vypíchnout Twelve Minutes. Tenhle cyklický thriller, kde se snažíte předejít vraždě vlastní ženy (která je ovšem z úplně jiné vraždy sama obviněná), vypadá napínavě, atmosféricky, unikátně. Těším se na něj, stejně jako na Age of Empires II: Definitive Edition. Ale Blair Witch s dovolením vynechám, protože jsem zbabělý kojot.

Patrik Hajda

Jasně, všichni jsme asi čekali trošku hlubší představení nové konzole, ale já bych se vůbec nezlobil, kdyby se nadcházející generace klidně o další rok opozdila. Jinak totiž není šance stihnout zahrát byť jen polovinu z toho, co se na příští rok chystá. Nicméně Microsoftu se podařilo to, co nikomu jinému. Moje bídná paměť si bude tuhle tiskovku nadosmrti pamatovat díky Keanu Reevesovi. Jo, ten chlap je dechberoucí a mám ho v žebříčku oblíbenosti sakra vysoko. Takže už se nemůžu dočkat, až mi bude dělat parťáka v Cyberpunku 2077, což bude ostatně jedna z mála her, kterou si z toho obrovského jarního balíku koupím.

Bethesda

Aleš Smutný

To by šlo. Jelikož jsem nečekal nic a dostal dvě hry, které byly překvapením, tak bych měl být spokojený. Deathloop zní hodně nadějně, protože věci od Arkane mají skvělý styl a hratelnost. Ghostwire: Tokyo mne zase vezme do mého oblíbeného Japonska, a dokonce si jej možná zahraju, když nebude tak moc hororová a hlavní postava zaujme k záporákům agresivní styl a ne spíš roli chlapíka, který se snaží přežít a nezešílet. Ale ten Commander Keen je podobný zločin proti lidskosti, jako je systém The Elder Scrolls Blades. Ale! Nainstaloval jsem si konečně The Elder Scrolls: Legends a už pár dní mne ta hra drží.

Adam Homola

Bethesda má bonusové body za to, že je schopná se za průšvih jménem Fallout 76 omluvit a taky za to, že si zvládne neoznámené hry ohlídat a nenechá je utéct. Deathloop a Ghostwire se nám sice představily tak nějak napůl a z her jako takových jsme neviděli lautr nic, přesto zní obě velice zajímavě a slibně. Wolfenstein: Youngblood se rýsuje jako zábavná kooperativní taškařice a updaty do stávajících her zní taky fajn. Snad jen škoda absence Quake Champions, kterému by menší relaunch neškodil.

A za toho Commandera Keena by si někdo z Bethesdy zasloužil pohlavek. Když už má někdo ve firmě nezvladatelnou touhu cpát takovouhle stařičkou věc na mobily, mohl by to udělat alespoň relativně nenápadně – vydat tiskovku, rovnou spustit early access a hotovo. A ne tomu věnovat tolik času na tiskové konferenci na E3. Ale budiž, není nic jednoduššího než k tomu v případě nouze přistupovat jako k The Elder Scrolls: Blades – vyzkoušet, odinstalovat a ignorovat.

Vašek Pecháček

Byla to slušná tiskovka. Máte pravdu, kluci, vážně si cením toho, když na mě někdo vytáhne něco nečekaného. A teď mluvím spíš v kontextu her na velkých světových výstavách, ne pánů v příliš volných kabátech při noční procházce parkem. Deathloop vypadá hodně zajímavě, Ghostwire zase hodně děsivě – ale těžko bude děsivější než Fallout 76 při vydání. Je hezké, že se o tuhle ruinu v Bethesdě pořád starají, i když nevím, jestli je zrovna battle royale ideální PR tah… ale budiž. A namluvená NPCčka zní hezky.

Mohli bychom asi být zklamaní z absence šestých Elder Scrolls, ale přiznejte, že jste je tam stejně nikdo nečekal.

Patrik Hajda

Kdybych neměl do čeho píchnout, tak bych možná zauvažoval o opětovném vyzkoušení Falloutu 76. Battle royale mě neláká, ale přítomnost NPC by mohla hru posunout tam, kde ji chceme mít. Ovšem to bylo jen takové milé oznámení nevzdávajícího se týmu. Mnohem zajímavější byl trailer pro Deathloop, u kterého jsem si okamžitě vzpomněl na film Na hraně zítřka. Vím, že budu čekat dlouho, ale proč proboha po sobě ty dvě postavy neustále jdou? A kam to celé směřuje?

Na co už nebudu muset čekat dlouho, a co byl pro mě vrchol konference Bethesdy, byl Doom Eternal. Vypadá prostě bombasticky, zní bombasticky a pevně věřím, že se bude bombasticky hrát. Nevypadá to na žádné velké změny, což je dobře. Minulý Doom byl jedním z nejlepších návratů mezi legendárními značkami, a tohle vypadá jako to samé, jen v parádním prostředí, kde je všeho víc. Tak sem s tím!

Devolver

Aleš Smutný

Trhlé, opět mile odvážné, vtipné, ale žádná zlomová oznámení. Devolver splnil to, co jsem čekal – přinesl vtípky.

Adam Homola

Devolver nezklamal! A o mnoho víc příčetného k tomu asi nevymyslím. Kdo viděl, pochopí :).

Vašek Pecháček

Tohle je vážně potřeba vidět. Nezvládli jsme tiskovku komentovat ničím jiným kromě přihlouplého hihňání, a nebylo to jen pokročilou noční hodinou. Mimochodem, pokud chcete masivně ušetřit, kupte si na Steamu Devolver Bootleg. Momentálně se nachází v nevídané slevě.

Patrik Hajda

Hovada. Jednoduše hovada, která předvedla fantastickou show parodující současné trendy herních společností. Filmeček protkaný „Nintendo Directy“ s výstupem ředitele pro šedý obchod neměl chybu a jo, už jsem ho viděl třikrát. Her sice moc neukázali, ale My Friend Pedro poputuje na můj Switch okamžitě a o bláznivině jménem Fall Guys, tedy jakémsi battle royale Takešiho hradu, minimálně pouvažuju.

PC Gaming Show

 

Aleš Smutný

Já vám nevím. Poprvé jsem rozhrkanost bral, podruhé ještě také… ale teď už je PC Gaming Show dost vyčpělá svými vtípky a nekonzistencí. Zajímavých her se ukázalo dost, ale největší tahák Baldur’s Gate 3 byl dost odporný kalkul, kdy jsme nic neviděli, a Vincke na rovinu řekl, že jsou teprve na začátku. Dvouhodinová show neměla moc tempo a finále bylo extrémním zklamáním.

Adam Homola

Odmítám si zvykat na to, že PC Gaming Show bude každý rok amatérská přehlídka špatných marketingových rozhovorů, cringe momentů a (ne)skrytých reklamních sdělení od „partnerů“. Letos to bylo snad ještě horší než loni, a to mám pana Day9 docela rád. Se spolumoderátorkou Frankie se sice snažili, ale takhle vážně ne.

Nepomohlo ani to, že řada oznámení zase tak zásadní nebyla, a když už tam byla nějaká velká věc, vyšuměla do prázdna – viz nezajímavé a prakticky bezobsažné pasáže o Borderlands 3 a Baldur’s Gate 3. Fanouškovské ankety, ukazatel „press F…“ a vzkazy ze sociálních sítí to pak v mých očích srazily ze škatulky „cringe“ do škatulky „ostuda“. Díky bohu alespoň za luxusně vypadající Songs of Conquest.

Vašek Pecháček

Těžko PC Gaming Show obhajovat, nebo dokonce tvrdit, že byla konzistentně zábavná. Přesto ale měla svoje světlé momenty. Adam zmínil Songs of Conquest, neboli “nové Heroes of Might & Magic”, já přidám ještě rytířskou rubačku Chivalry 2, pěkně vypadající El Hijo, žraločího Maneatera nebo Telling Lies od Sama Barlowa, autora skvělé Her Story. Ano, Baldur byl docela antiklimax, ale i tak byla tahle tiskovka přibližně stopadesátkrát lepší než EA Play.

Patrik Hajda

Nuda, spousta trapných (rádoby vtipných) momentů, jeden trailer za druhým bez ukázky skutečného gameplaye… Přesto spousta zajímavých her, o kterých se toho ale bohužel dozvídáme zoufale málo. Přidám se k vyzdvihování milého překvapení Songs of Conquest, které pro mě představuje jeden z nejkrásnějších pixelartů vůbec.

Ale u spousty her jsem zklamaný, že jsme nedostali nic jiného než jen obyčejné trailery. Planet Zoo, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, Baldur’s Gate 3. Na druhou stranu jsem navnaděný na mnohé menší indie hry jako stealthový El Hijo, podivnou adventuru Genesis Noir, video-hru Telling Lies, a v neposlední řade Mosaic s velmi hutným trailerem. PC Gaming Show ve mně proto zanechala velmi rozporuplné pocity.

Ubisoft

Aleš Smutný

Tohle se povedlo. Ano, primárně mne zajímá Watch Dogs Legion, ale celkově Ubisoft dobře namixoval starší i nové tituly, ukázal dost nového i péči o starší tituly. Akorát mi připomněl, jak málo mám času, protože bych si rád zase zahrál For Honor nebo trávil víc času v Rainbow Six: Siege...

Adam Homola

Jednoznačný palec nahoru! Absence Beyond Good & Evil 2 a Skull & Bones sice zamrzí, ale myslím, že to Ubisoft víc než vyvážil. Body dolů za neoznámení Mario + Rabbids: Kingdom Battle 2 (nemluvě o Splinter Cell), ale rozhodně body nahoru za pořád čím dál tím lákavější Breakpoint a za Rainbow Six Quarantine. Sice to jsou zase další zombíci, ale když to bude mít vymazlenou hratelnost, mávnu nad nemrtvými rukou.

Z Gods & Monsters jsme sice neviděli ještě ani ň, ale příslib menšího RPGčka od tvůrců Assassin’s Creed Odyssey nezní vůbec špatně. Stejně tak mě láká předplatné Uplay+ a sitcom o herním vývoji by mohl být docela příjemná zábava.

Technicky vzato to sice není součástí tiskovky, ale pochválit musím i ten Story Creator pro AC Odyssey, který vypadá jednoduše famózně. Dvě největší pecky jsem si ale schoval na závěr: Watch Dogs Legion vypadá hrozně ambiciózně a odvážně. A Roller Champions? Co je lepšího než mít možnost si nově oznámenou hru rovnou zahrát? A tahle se navíc hraje fakt skvěle, byť jde zatím jen o pre-alpha demo s omezenými možnostmi.

Vašek Pecháček

Ukázka Watch Dogs Legion je pro mě možná nejlepším momentem celé E3, natolik se mi zalíbila ambiciózní vize poněkud orwellovského Londýna. Mám hrozně rád, když se některé velké studio rozhodne ve své tříáčkové produkci experimentovat, vydat se někam skutečně do neznáma, nabídnout nám něco, co jsme ještě neviděli. Jistěže se to může kompletně podělat, ale zatím sen pořád ještě žije. A snít krásné sny mě baví.

Patrik Hajda

Watch Dogs Legion byla jednou z nejlepších představovaček celé E3. Dostali jsme pořádné záběry z hraní spolu s potvrzením velmi ambiciózních spekulací. Díky velkému bratrovi, jenž nás kontroluje shůry, se babička pohybuje jako babička, a ne hipsterský parkourista, i když jak už víme od Lukáše z vlogu, i s ní se můžete z každé situace vystřílet.

Jinak mě konference Ubisoftu ničím už nedostala do kolen (a mohla, kdyby ukázali další Mario + Rabbids…). Další Rainbow Six mě určitě mine, kluci jsou z Roller Champions vážně nadšení, ale můj šálek to prostě není a ani nebude, na Breakpoint se těším, ale najde se celá řada her, kterým bych dal v případě konfliktu přednost. Takže mé díky jdou pouze za Watch Dogs a jejich příklad ostatním, jak by se na E3 měly ukazovat novinky.

Square Enix

Aleš Smutný

Yayyyyzzzzzzz...

Adam Homola

S přehledem nejhorší tiskovka celé E3. Na vině je částečně samozřejmě i fakt, že Square Enix věnoval velkou část konference hrám, které mi absolutně nic neříkají. Což je pochopitelně jen a pouze můj problém, nicméně to na neatraktivitě tiskovky (pro mě osobně) nic nemění. Dobrá tedy, JRPGs stranou – Square se pochlubil i několika západními hrami a byl to jeden průšvih vedle druhého.

People Can Fly sice oznámili novou hru, ale neukázali z ní lautr nic. Korunu tomu všemu ale nasadili Avengers, což byl ten největší fail celé E3. Béčkově vypadající, nezajímavá a špatně odprezentovaná generická akční adventura? Instantně jsem ztratil zájem. Je nesmírně fascinující, jak špatně jde předvést tak skvělý materiál, který v posledních letech žere celý svět. A ono to navíc vypadá špatně i po grafické stránce, tváře hrdinů jsou generické, nezajímavé a prostě nudné…

A ne, nepotřebuju koukat na virtuální podobu herců z MCU, na tom netrvám. Loňský Spider-Man dokázal, že slavného herce/dabéra nepotřebujete. Sympaťák může být i někdo neznámý, s jiným příběhem, jiným oblekem a jiným ksichtem/hlasem. Jenže prezentovaný materiál z Avengers má do špičkového Spider-Mana sakra daleko. Přitom právě Avengers mohla (měla?) být jedna z těch největších pecek letošní E3. Místo toho jde, z mého osobního úhlu pohledu, o největší průšvih.

Vašek Pecháček

Adame, aspoň jsme úplně na začátku dostali krásně vypadající scény z Final Fantasy VII Remake, jak ostatně naznačuje Alešovo geniálně výstižné citoslovce. Já původní díl nikdy nehrál a v jeho tehdejší podobě by mě k tomu dnes ani nikdo nepřinutil, ale tohle vypadá vážně nádherně. Udělalo to na mě větší dojem než Fallen Order, takže si to neber osobně, ale musím se vysmát tvému prohlášení, že byl Squeenix horší než EA: HA! HA! HA!

Ale máš pravdu, že Avengers stáli za starou belu.

Patrik Hajda

I když mi většina japonských her nic neříká a naprostá většina tiskovky mi tak s únavou nad ránem vážně nepomohla, rozhodně nešlo o nejhorší konferenci E3. EA nic netrumfne. I když mě u Square Enixu zajímalo naprosté minimum her, stále se tam něco dělo, až na výjimky tam nebyla hluchá místa, pocitově to uteklo mnohem rychleji než rozebírání fotbalistů a my mohli jít brzo spát.

Bohužel jsme šli spát plní zahořklých dojmů ze slavnostního odhalení Marvel’s Avengers, které bych si nejraději vymazal z paměti. Netušil jsem, že Marvel Ultimate Alliance 3 bude ve výsledku mnohem zajímavějším titulem. Samozřejmě budu jedině rád, když mě záběry z hraní a herní systémy vyvedou z omylu, ale jelikož jsme dostali jen velice bídný trailer ze hry, která nevypadá vůbec dobře, nemám jediný důvod se těšit.

Nintendo

Adam Homola

Nintendo za mě moc fajn. Zaklínač 3 sice nevypadá dobře, ale mít možnost ho hrát na cestách, v posteli, nebo ve vaně? Supr. Animal Crossing vypadá kouzelně a jakkoliv mě Stardew Valley zase tolik nechytlo, tady dám tomuhle konceptu ještě jednu šanci. Astral Chain od Platinum je velká stylovka, zatímco Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 by mohl být zábavný doplněk k Super Mario Party na nějakou low key domácí párty. The Legend of Zelda: Link’s Awakening vypadá parádně, na to se už nemůžu dočkat. A pokračování Breath of the Wild? Sem s tím!

Aleš Smutný

Největší překvapení pro mne bylo potvrzení zvěstí, že Zaklínač 3 vyjde na Switchi. Pořád sice nevěřím, že to nebude problémový port, ale… stejně to sem dejte. A jinak samozřejmě nový Fire Emblem, což nebylo překvápko, ale nemůžu se dočkat. A celá konference měla svižný styl, takže vše v nejlepším pořádku.

Vašek Pecháček

Mohl bych tu psát něco o tom, jak mě nejnovější ukázka Pokémon Sword & Shield KONEČNĚ donutí k objednávce Switche, ale myslím si, že Nintendo by nám měl shrnout Patrik. Ten se z vlastní iniciativy pustil do souhrnného článku, na kterém makal doslova dva dny, takže je z něj teď enormně erudovaný expert.

Patrik Hajda

Chtěl bych být z těch, kdo se zaradují nad Switch verzí Zaklínače. Ale to bych musel mít dvakrát tolik času. Jsem hodně zvědavý na rozbor technické stránky, ale dalších 80+ hodin Geraltovi vážně obětovat nemůžu. Chtěl jsem je všechny vrazit do třetí Bayonetty, ale ta se o slovo nepřihlásila.

Naštěstí mě její tvůrci dostatečně navnadili na brzy vydaný Astral Chain, který mě přitahuje akčními souboji, stylizovanou grafikou, ale ze všeho nejvíc tématem. Ve hrách moc často nehrajeme za policisty a tady se mísí epické souboje s Legiony připoutanými na řetězu s detektivní složkou, kdy sledujete stopy, vyslýcháte svědky a dáváte si jednotlivé střípky dohromady. Zvědavost na nejvyšší úrovni.

Na Switchi se mi rozhodně zabydlí Luigi’s Mansion 3, o čemž mě přesvědčila až ukázka kooperace a přítomnost Gooigiho, tedy želatinového Luigiho, který se dostane přes mnohé překážky, pokud tedy nevstoupí do vody. Nemine mě dráček Spyro, jehož remake je jednoduše dechberoucí, to samé platí o Link’s Awakening, který bude jedním z titulů vyplňujících čekání na novou velkou Zeldu. A umím si představit, že dám šanci i tomu Fire Emblemu, když ho tu Aleš tak hypuje. Takže Nintendo Direct za mě neměl chybu.

Nejnovější články