Tea Club #7: Matouš Ježek o Hero of Many a vyprávění příběhů

Účinkující:
Pavel Dobrovský, Matouš Ježek

4. 7. 2014 16:27 | Fight Club

Cesta Matouše Ježka k nezávislosti začala psaním příběhů a systémů pro stolní hry na hrdiny, pokračovala přes scénáristiku ve velkém týmu 2K a nyní stojí na vlastních nohách. Z prostředí stolních RPG si přinesl touhu po vyprávění příběhů a sami se v rozhovoru podivíte, jakým způsobem je podával v Hero of Many či v projektu Date Me If You Can.

Související videa

Další videa

Související články

Hero of Many - recenze

Děje se to pořád. Po úspěchu mobilní verze hra vyjde na PC či konzolích (nebo naopak), aby vývojáři maximálně vytěžili aktuální zájem o hru. Kvůli rozdílným požadavkům jednotlivých platforem ale konverze často neudělá díru do světa, fanoušky zklame a tvůrcům stav konta zrovna moc nezvedne. Naštěstí to neplatí pro PC verzi Hero of Many od českého studia Trickster Arts.

Tea Club #7: Matouš Ježek o vyprávění příběhů

Ve studiu 2K prý měli plyšového ježka zavřeného v lahvi. Když se jí Matouš Ježek pokusil otevřít, rychle ho zastavili s tím, že ježek se nikdy nesmí dostat ven. Jak to dopadlo s plyšákem nevíme, ale cestu Matouše ze studia 2K můžeme dobře sledovat. Po odchodu založil v Brně studio Trickster Arts a loni vydal pozitivně přijatou mobilní hru Hero of Many, která vyšla i pro OUYA a Amazon Fire, a v současnosti se připravuje i pro Windows, jak se dozvíte v dalším díle Tea Clubu.
Zmíněné hry

Nejnovější články