Hráči Destiny si doposud vytvořili 16 milionů účtů. Neříká nám to, kolik lidí si Destiny koupilo, ale určitou představu si z toho o prodejích hry udělat můžeme. Destiny společně s Hearthstone zajistily Activisionu tržby ve výši 850 milionů dolarů před zdaněním a prý tak byly obě hry profitabilní hned od začátku. Těžko si totiž představovat co by se s Bungie stalo, kdyby byl Destiny komerční průšvih.
Obě hry zároveň ilustrují, jak se Activision (úspěšně) snaží rozšířit své portfolio - na jedné straně vydává obří blockbustery klasického formátu a na straně druhé free to play hry (a na straně třetí Sierra), které se firmě vyplácejí. Nemalé naděje vkládá třeba do free to play hry Heroes of the Storm, která by měla vyjít ještě letos a do její uzavřené bety se prý přihlásilo už přes devět milionů hráčů. Skutečný nápor ale přijde teprve v otevřené betě a po vydání "hotové" verze. Devět milionů registrovaných hráčů uzavřené bety navíc vyvrací zvláštní spekulaci z minulého týdne, podle které by vedení firmy hře údajně nemělo věřit a šéfové týmu by se měli bát o své pozice. Nic podobného se zjevně nechystá.
Activision hodlá letos vydat údajně inovativní díl úspěšné série Skylanders a samozřejmě další díl Call of Duty od studia Treyarch. Uvidíme tedy, jestli se nový díl CoD vrátí k tématu 2. světové jak se nedávno spekulovalo. Nejmenované studio Activisionu dále chystá ještě na letošní rok další velkou, zatím neoznámenou hru, a když se podíváme zase zpátky na Blizzard, tak betaverze na StarCraft II: Legacy of the Void se očekává ještě letos, stejně jako beta na Overwatch.
Nezdá se tedy, že by Legacy of the Void měla být údajně hotová a připravená k vydání v polovině roku, jak jsme nedávno zaslechli, ale třeba se to pořád stihne. Overwatch ale předchozí zprávy potvrzuje - hotovou hru lze letos očekávat jen těžko, ale se spuštěním alespoň uzavřené bety by problém být neměl. Obzvláště když malá část hry byla hratelná už na loňském BlizzConu.
Mezi tahouny firma samozřejmě počítá i onlineovku World of Warcraft, které se loni podařilo opět pokořit hranici 10 milionů předplatitelů, zatímco datadisku Warlords of Draenor se prodalo 3,3 milionu kusů jen za prvních 24 hodin.
Activision se tak předpokládaný (leč nepřiznaný) pokles prodejnosti Call of Duty her rok od roku daří vyvažovat pomocí nových hitů (Destiny) a menších, ale úspěšných free to play her (Hearthstone).