Man O’ War: Corsair

Man O’ War: Corsair

Články

Po roce v docích early accessu vyplouvá warhammerovská Man O’ War: Corsair

Moře světa Warhammeru jsou obecně nepříliš zmapované území, tím spíš, že deskovka Man O’ War nebyla zrovna moc známá. Vše ale může napravit Man O’ War: Corsair, která se deskovkou inspirovala a po roce stráveném v early accessu vyjde na Steamu. Stane se tak 19. dubna a pokud jste někdy toužili bojovat s orčími piráty a obrovitými mořskými obludami, zatímco komadujete svoji posádku, mohla by to být hra pro vás.

Námořní RPG Man O' War: Corsair ze světa Warhammeru nabídne patnáct frakcí

Jedna z nadějně vyhlížejících licencí ze světa Warhammeru už se pomalu chystá do early accessu. Man O' War: Corsair je adaptací polozapomenuté hry z tohoto universa, na níž pracuje malý tým Evil Twins Artworks. Stanete se v ní kapitánem lodi z jedné z několika frakcí a bude jen na vás, jak se popasujete s nástrahami moře v univerzu, kde nehrozí jen války a piráti, ale také obří monstra a magie. V novém videu uvidíte, že ač vizuálně mnohem levnější, Man O' War: Corsair se bude v základu hrát jako námořní pasáže z Assassin's Creed IV: Black Flag.

Konečně víme, proč vychází poslední roky tolik her podle Games Workshop licencí

Warhammer, Warhammer 40,000, Blood Bowl, Necromunda, Mordheim... Zajímavých značek vlastní Games Workshop celou řadu a je jich mnohem více než jenom dva nejznámější Warhammer světy. Donedávna jsme však jejich herní zpracování nevídali. Po éře Shadow of the Horned Rat nebo třeba Final Liberation nastalo období dlouhého ticha (díky za halasný Dawn of War), které v posledních cca dvou letech narušila vlna herních adaptací, kterou korunuje Total War: Warhammer. Pro server Gamasutra se o těchto změnách rozpovídal šéf licencování Games Workshop Jon Gillard a vysvětlil, proč se náhle videoherní adaptace doposud nedotčených licencí objevují jako houby po dešti ve všech možných formách a na všech myslitelných platformách.

Warhammerovská Man O’ War: Corsair vás naučí stavět koráby

Námořní Man O’ War: Corsair sice ještě chybí nějaký čas do toho, než dopluje do přístavu a tím i ke svému datu vydání. Jelikož je to ale tématicky netradiční titul (námořní strategie ze světa Warhammeru), můžeme čekat mnoho videí, která se týkají samotného světa a systémů hry. Pohled do zákulisí (nebo, chcete-li, do podpalubí) vývoje hry zprostředkuje hráčům pohled na to, jak se vývojáři perou s přerodem původně deskové hry do její virtuální podoby. První z této řady videí je věnované měřítku a tomu, jak vznikají koráby.

V Man O'War: Corsair se stanete pirátem na mořích Warhammeru

Přiznám se, že jsem neznal původní deskovou hru Man O'War z dílny Games Workshop. Ta do světa fantasy Warhammeru zakomponovala námořní dobrodružství, která jsou logicky v tomto nemilosrdném zasazení mnohem nebezpečnější a šílenější, než kdyby se vše odehrával v naší historické realitě. Ostatně, u nás ten žralok nemá třicet metrů na délku. Nyní se pokusí část myšlenky původní hry oživit v herním formátu studio Evil Twin Artworks (stojí například za Victory at Sea) s titulem Man O'War: Corsair.