Hra ponese klasické znaky předchozích válečných multiplayerových stříleček od Tripwire, takže důraz na realismus, více přemýšlení, než zběsilého pobíhání po bojišti a také na dnešní dobu už poněkud průměrné vizuální zpracování. Nicméně, to fanouškům her od Tripwire nikdy nevadilo, ona vás válečná vřava rychle pohltí.
John Gibson, šéf společnosti poznamenává: „Přenášíme naši klasickou realistickou, drsnou válečnou střílečku vpřed v čase do časů, kdy zemi vládly útočné pušky, nebesům vrtulníky a v každém tunelu na vás číhalo možné přepadení. Ikonické prostředí Vietnamu pro nás otevírá mnoho možností pro asymetrické bojiště.“
Právě asymetrické bojiště vzbuzuje největší naději na něco nového. Bylo by hloupé, kdyby obě strany měly jen jiné zbraně a střetávaly se v tradičním modelu multiplayerových stříleček. Pokud Vietkong bude moci využívat gerilové taktiky a spíše obcházet materiální a hlavně vzdušnou převahu Američanů, možná vznikne další unikátní válečná střílečka. Kdy se tak stane a na na další detaily, jako třeba počet hráčů, si zatím musíme počkat.
zdroj: Archiv