Právě po vzoru lovecraftského hororu se v Moons of Madness pracuje se strachem, který silně ovlivňuje psychický stav člověka. Tím je v tomto případě astronaut Shane Newehart. V jeho vystrašeném těle se podíváte na věrně zpracovaný povrch Marsu, kde bude vaším útočištěm vůbec první výzkumná stanice Trailblazer Alpha. Nepotrvá však dlouho, než se začnou objevovat první nadpřirozené jevy.
Autoři z Rock Pocket Games zde využívají i Lovecraftovu filozofii kosmicismu, tedy neexistuje žádné božstvo a lidé jsou jen malým střípkem v obřím mimozemském vesmíru. Otázkou zůstává, kolik skutečností Shane spatří, protože jeho narušená mysl si sama začne vytvářet nepříjemné přeludy, což je klasický stav vedoucí ke ztrátě veškeré příčetnosti.
zdroj: Archiv
Moons of Madness kombinuje vědecký přístup postavený na výzkumech NASA a společnosti SpaceX s hratelnými halucinacemi, ve kterých je vaším úkolem odhalit jejich pravou podstatu a tím i hluboko uzamčené problémy jednoho člověka na Marsu.
„Moons of Madness není jen sci-fi psychologický horor, ale projekt, který náš tým utvářel opravdu dlouho a jeho cílem je redefinovat žánr tím, že hráče ponoří do psychologického stavu postavy trpící duševní chorobou,“ zní poměrně ambiciózní slova Ivana Moena, CEO v Rock Pocket Games. Hra má před sebou ještě dlouhou vývojovou cestu s datem vydání stanoveným na příští rok. Dočká se jak PC, tak i PlayStation 4 a Xbox One.