Final Fantasy XV je podle vývojářů modování vlastně nakloněná už z podstaty samotného designu hry, který je od předchozích dílů série odlišný a hráče ve vytváření a sdílení vlastních unikátních zážitků jen podporuje. I proto teď chtějí vývojáři podporovat šikovné komunitní tvůrce a dovolit jim hry upravovat a své výtvory sdílet právě v rámci platformy Steam Workshop.
Co zatím ještě jisté není, je multiplayer. Konzolová verze hry dostane multiplayerové rozšíření ještě letos a tvůrci PC verze doufají, že ho stihnou do Final Fantasy XV Windows Edition zakomponovat už na vydání. Zda to stihnou je ve hvězdách, každopádně úplně o něj přijít by PC hráči neměli. V horším případě si budou muset na multiplayer o něco déle počkat.
zdroj: Archiv
Zzatím nejsou nijak jisté ani hardwarové nároky. Optimalizace a ladění pořád probíhá, a ještě několik měsíců probíhat bude, nicméně tvůrci v rozhovoru pro PC Gamer prozradili, že ani čtyři roky starý počítač by neměl mít s hrou žádný velký problém – jen si ji v takovém případě samozřejmě nezahrajete na nejvyšší detaily a v 60fps.
Na to už bude potřeba opravdu pořádný stroj, nicméně zatím stále není pořád definitivně jasné jaký. Přesné hardwarové nároky se ale jistě včas dozvíme. Teoreticky bychom si mohli zahrát i na více jak čtyři roky starém stroji. Vývojáři se totiž snaží onu pomyslnou hardwarovou vstupní hranici posunout co nejníž, ale opět: zatím je příliš brzy na jakékoliv konkrétní specifikace.
Zatím je jisté jedno: tvůrci v čele s Hadžime Tabatou mají do „prvních měsíců příštího roku“ pořád ještě relativně dost času, s tvorbou PC verzi jim pomáhají odborníci z Nvidie a zatím to vypadá, že se snaží a úmysly mají jenom dobré. Pokud to všechno klapne, jak má, dočkají se už za pár měsíců PC hráči obrovského a hlavně povedeného (recenze) JRPG, kterých na PC v takovém formátu a rozsahu mnoho není.