Rokh

Rokh

Články

Začal předběžný přístup marťanského budovatelského survivalu Rokh

„Hra se 16. května octne na Steamu v předběžném přístupu,“ psal jsem v minulém článku o budovatelském survivalu Rokh. A jak jsem řekl, tak se také stalo. Už předevčírem se první várka dobrodruhů usadila na opuštěném Marsu, začala se potýkat s nebezpečenstvími typu prašných bouří nebo meteorových sprch, a postupně si klestí cestu k budování vlastních úchvatných základen.

Fight Club #324: Ve vyhnanství

Nové prostory, staré vybavení, klasická sestava – takový byl provizorní podcast s pořadovým číslem 324. Provizorní kvůli prostoru, kde jsme natáčeli, ale jinak klasický díky tématům a názorům, které na ně máme. Martin, Adam, Vašek a Petr se v tomto podcastu zabývali vesmírnými survivaly, novou verzí populárního handheldu od Nintenda a pokračováním série Darksiders.

Marťanský sandbox Rokh se chystá do předběžného přístupu

Ke každé hře, která se na mě vytasí s ukazatelem hladu a žízně, přistupuji s akutním podezřením. Nebudete náhodou zase hrát za Otesánka, který potřebuje nakrmit každé dvě minuty? Protože to mě osobně už vážně moc nebaví. Netuším, jak k tomuhle problému přistoupí budovatelský survival Rokh, ale jedna věc jej v mých očích okamžitě činí extrémně zajímavým – odehrává se na Marsu. Ovšem ne na jen tak ledajakém Marsu. Jak ukazuje nový trailer, tenhle Mars je totiž opravdu velice pěkný.

Fight Club #285 HD: Potvory do kapsy

V rámci své nekonečné cesty za sbíráním pokémonů dorazil na natáčení 285. dílu podcastu Fight Club potetovaný démon David Ryneš. Proto jsme se opět nevyhnuli debatě o aktuálním mobilním hitu Pokémon GO. Neopakovali jsme ale postřehy z minulého dílu - zaměřili jsme se více na debatu o hře, a také o tom, proč právě ona tolik zaujala mainstreamová média u nás.

Šéfgrafik Half-Life 2 Viktor Antonov rozšířil řady studia Darewise

Studio Darewise Entertainment získalo významnou posilu v osobě Viktora Antonova, který je odpovědný za vzhled minimálně dvou oceňovaných her - Half-Life 2 a Dishonored. Antonov bude jako "chief creative officer" dohlížet na design a vzhled světů ve všech budoucích hrách od Darewise, přičemž jeho prvním úkolem bude vtisknout výraznou tvář některým aspektům multiplayerové survival hry Rokh. Šéf Darewise se navíc při oznámení akvizice Antonova netajil ani ambicí proniknout i do oblasti filmové!

V marťanském survivalu Rokh si můžete postavit i vlastní továrnu

Jedna z dalších survival her, Rokh, se nám sice představila už před několika měsíci, ale teprve teď se snaží získat kromě vaší pozornosti i finanční podporu. Vývojáři ze studia Darewise Entertainment totiž spustili Kickstarter, jehož cílem je vybrat 100 000 eur. Pokud se to podaří, vyjde Rokh v září na Steamu v programu předběžného přístupu a budete si moci vyzkoušet virtuální přežití na Marsu buď sami, nebo se skupinkou ostatních přeživších.