Runaway: A Twist of Fate

Runaway: A Twist of Fate

Články

GDS 2015: Josué Monchan o dvou tvářích herního vyprávění

Jak se říká lidem, kteří vymýšlejí interaktivní příběhy? Podle Josué Monchana, zahraničního hosta GDS 2015, a tvůrce zápletek několika her včetně adventury Runaway: A Twist Of Fate, jsou to designéři vyprávění. Tvorba herních příběhů totiž musí úzce souviset s vývojem herních mechanik a neobejde se bez vzájemné podpory obou aspektů. Alespoň v ideálním případě. Tvůrce, který byl několikrát skoro oceněn poctou za nejlepšího vypravěče interaktivních příběhů, "a vždycky to byli lidé z Telltale, kteří mi ocenění ukradli", se na záznamu přednášky v článku svěří se svými zkušenostmi. 

První screenshoty z adventury Runaway 2

Přestože je žánr adventur už několik let na ústupu a řada firem kvůli tomu ruší své projekty (viz třeba LucasArts s Full Throttle 2 nebo Sam & Max 2), kreslené point&click; adventury Runaway: A Road Adventure z Vánoc 2002 se celosvětově prodalo více než půl milionu kusů.