Heroes of the Storm zůstává i nadále v aktivním vývoji a tvůrci slibují nejen neustálé úpravy balancu, ale i přísun nového obsahu v podobě dalších hrdinů, tematických událostí apod. Kadence nadcházejících updatů se ale podstatně zpomalí a už tak nebudete dostávat jednoho hrdinu měsíčně, jako tomu bylo svého času.
Osobně bych na aktuální oznámení nahlížel spíše jako na překlopení hry do fáze „dospělosti“, kdy už vývojáři nemusí zbrkle dohánět konkurenci a snažit se ládovat hru obsahem každou chvíli. Vývoj se teď jen přirozeně přesouvá do „udržovacího“ módu, podobně jako je tomu u konkurenčních her.
Jedinou negativní změnou je tak z mého pohledu zrušení esportových iniciativ pro rok 2019. V příštím roce nebude Blizzard pořádat ani Heroes Global Championship, ani Heroes of the Dorm, jak tvůrci oznámili na webu hry. Je pravdou, že Heroes of the Storm si v esportu nikdy nevedla (ani zdaleka) tak dobře, jako třeba Dota 2, tudíž je jen logické, že firma převede esportové zdroje raději do jiných projektů.
Hra tak v praxi poběží pořád dál, bude i nadále dostávat nový obsah, jen si v ní kariéru esportovce už asi neuděláte. Vyzkoušet Heroes of the Storm třeba právě teď má větší smysl než kdy jindy – i nadále jde totiž o skvěle přístupnou, odladěnou a nesmírně variabilní MOBA hru, která je perfektní vstupní branou do jinak relativně náročného žánru.