„Letošní Call of Duty bude mít zbrusu novou kampaň, rozsáhlý multiplayerový svět a samozřejmě nějakou zábavnou kooperaci,“ řekl prezident Activisionu Rob Kostich v hovoru s investory. Finanční ředitel Dennis Durkin k tomu dodal, že chystaný díl má potenciál přilákat k sérii stávající i nové fanoušky a jde prý o důležitý krok kupředu v rámci značky, který má ovšem kořeny v její historii.
Kryptické. Pro Activision bude letos Call of Duty hlavním tahounem, žádné větší projekty momentálně nechystá, přesto se však v prognózách drží při zemi a počítá s tím, že podzimní přírůstek možná nebude tak úspěšný jako loňské Black Ops 4: „S chystaným dílem se pojí vysoká očekávání, ale v modelech operujeme s variantou, že v posledním kvartálu vydělá míň než Black Ops 4.“
Loňské výdělky byly pro Activision Blizzard rekordní, i přes příznivé finanční výsledky nicméně propouští pro nadbytečnost skoro osm procent zaměstnanců, převážně v oddělení marketingu, komunitního managementu a esportu. Souvisí to mimo jiné s tím, že Blizzard letos neplánuje vydat žádnou AAA hru, a to i přesto, že se v týmu kolem Diabla nová síla naopak nabírá.